Blesik Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Witam. Mam problem. W tej chwili odbicia na tych kulach są takie same jak tło i materiał wygląda jakby był przezroczysty. Co zrobić żeby odbicia były w lustrzanym odbiciu?
Lucek Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Rozumiem że ta kula ziemska to jest obraz w slocie environment? Odbicia są jakie są, bo masz takie ustawienia mapy. Możesz przeciągnąć ją z environment do material editora i tam zmienić jej mapowanie np na kulę lub cylinder. Wszystko zależy co chcesz tam odbić. Napisz jaki efekt chcesz uzyskać.
Blesik Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 dobrze się domyślasz, chce żeby na kulach odbicie było odwrócone
Miłosz3ds Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Przeciągnij bitmapę do material editora i zmień coordinates, np. na environment, dodatkowo mapowanie ustaw sferyczne zamiast screena.
Blesik Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 najlepiej to by było zrobić kule z tą teksturą :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się