kato555 Napisano 26 Luty 2013 Napisano 26 Luty 2013 Witam Mam wymodelowane czołgowe koło napędowe na które składa się kilka wzajemnie przenikających się modeli ( obręcz, rdzeń koła, śrubki itp). Czy po użyciu funkcji Attach i sprowadzeniu tych elementów do jednej bryły trzeba je scalać ( łączyć krawędzie, vertexy)?
Blesik Napisano 26 Luty 2013 Napisano 26 Luty 2013 jak użyjesz Attach to to będzie jeden obiekt ale w środku nadal będą pozostałości, ja bym to zrobił collapse i potem zweldowałe vertexy ale to nie jest też dobry sposób, może koledzy bardziej doświadczeni będą wiedzieli więcej
mafida Napisano 26 Luty 2013 Napisano 26 Luty 2013 A w prawdziwym kole śrubki, obręcz czy tam oś to jedna odlana bryła? Chyba nie;). Nie ma sensu weldować takich elementów, skopiesz tylko siatkę niepotrzebnie.
Blesik Napisano 26 Luty 2013 Napisano 26 Luty 2013 mafida ma racje, nie warto chyba że planujesz animacje w której rozbierasz to na kawałki :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się