kato555 Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Witam Mam wymodelowane czołgowe koło napędowe na które składa się kilka wzajemnie przenikających się modeli ( obręcz, rdzeń koła, śrubki itp). Czy po użyciu funkcji Attach i sprowadzeniu tych elementów do jednej bryły trzeba je scalać ( łączyć krawędzie, vertexy)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 jak użyjesz Attach to to będzie jeden obiekt ale w środku nadal będą pozostałości, ja bym to zrobił collapse i potem zweldowałe vertexy ale to nie jest też dobry sposób, może koledzy bardziej doświadczeni będą wiedzieli więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 A w prawdziwym kole śrubki, obręcz czy tam oś to jedna odlana bryła? Chyba nie;). Nie ma sensu weldować takich elementów, skopiesz tylko siatkę niepotrzebnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 mafida ma racje, nie warto chyba że planujesz animacje w której rozbierasz to na kawałki :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now