Q'bot Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Witam, Takie ostatnie zabawy... Wie ktoś może jak pozbyć się zwyczaju stosowania displacementu na wszystkich możliwych powierzchniach? [ATTACH=CONFIG]89582[/ATTACH]
Nezumi Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Jaaaa synek, mosz dryg do tego ;) Rozwalil mnie pterozaur w nocy :D
plasti Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 tak dyc miol colkim recht to kibel wungla, synek :) fajnie wyglada, ale mam wrazenie ze prosi sie o postpro jakies
olaf Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 przy tej skali brakuje nieco atmosfery, bo już by zadziałała.
thecrev Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Też chciałbym zobaczyć siatkę, na każdy obiekt użyłeś displa?
Q'bot Napisano 27 Luty 2013 Autor Napisano 27 Luty 2013 wow, podoba się, poka siatke Taki podgląd siatki, bo renderowanie sceny z siatką zajęłoby pół dnia :P A co do postprocessu, to ciężko mi coś zrobić z renderami.. zdjęcia jeszcze jakoś potrafię pomęczyć, ale co można zrobić z gotową sceną?
..:: WIKTOR ::.. Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Hehe :) Najlepszy render to ten wieczorem :) Lucjan wymiata tam widze :D "Ptaszysko" tez niezle, wszystkiego mozna sie spodziewac ;P Jak dla mnie ma to klimacik. Mojemu dziadkowi (byl kombajnista w Sierszy) tez sie podoba ;) Uznanie za sam fakt stworzenia ruin co wiaze sie z masa pracy nad tekstuami. Tobie to ladnie wyszlo. plasti: no nawet ladnie to podciagnales :)
KoMic Napisano 8 Marzec 2013 Napisano 8 Marzec 2013 widze, ze kolejna praca w klimatach indu: ]. fajnie, moze troche elementy stalowe za malo pordzewiale, imo troche sie odcinaja. Ale calosc bardzo daje rade. Nie wiem moze delikatnie bym obnizyl kamere do perspektywy zaby, dlatego ze w tej chwili troche traci dioramką. pozdr
Rekomendowane odpowiedzi