Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Takie ostatnie zabawy...

 

mine_day_3800.jpg

 

mine_night_3800.jpg

 

 

Wie ktoś może jak pozbyć się zwyczaju stosowania displacementu na wszystkich możliwych powierzchniach?

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]89582[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak dyc miol colkim recht to kibel wungla, synek :)

 

fajnie wyglada, ale mam wrazenie ze prosi sie o postpro jakies

Napisano

przy tej skali brakuje nieco atmosfery, bo już by zadziałała.

Napisano
  • Autor
wow, podoba się, poka siatke

 

Taki podgląd siatki, bo renderowanie sceny z siatką zajęłoby pół dnia :P

 

Untitled_1.jpg

 

A co do postprocessu, to ciężko mi coś zrobić z renderami.. zdjęcia jeszcze jakoś potrafię pomęczyć, ale co można zrobić z gotową sceną?

Napisano

Hehe :) Najlepszy render to ten wieczorem :) Lucjan wymiata tam widze :D "Ptaszysko" tez niezle, wszystkiego mozna sie spodziewac ;P

Jak dla mnie ma to klimacik. Mojemu dziadkowi (byl kombajnista w Sierszy) tez sie podoba ;)

Uznanie za sam fakt stworzenia ruin co wiaze sie z masa pracy nad tekstuami. Tobie to ladnie wyszlo.

 

plasti: no nawet ladnie to podciagnales :)

Napisano

widze, ze kolejna praca w klimatach indu: ]. fajnie, moze troche elementy stalowe za malo pordzewiale, imo troche sie odcinaja. Ale calosc bardzo daje rade. Nie wiem moze delikatnie bym obnizyl kamere do perspektywy zaby, dlatego ze w tej chwili troche traci dioramką.

pozdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności