Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Chciałem zaprezentować Wam moje najnowsze (a zarazem największe) dziełko - bardzo króciutką animację biegu po dachach miasta Bielska-Białej. Wykonana została jako praca inżynierska (wstawiam jeszcze przed obroną więc mam nadzieję, że mnie nie zjedzą ;), z przerwami zajęła mi trochę ponad rok a skończona została dokładnie 4 dni temu.

 

Link:

 

Co prawda w opisie na Vimeo wszystko jest ale przeklejam dla leniwych :)

 

Some rough numbers and trivia:

1) production time - 1 year and 3 months (including several gaps),

2) render time - about 300h,

3) software: Maxon Cinema 4D R12, Adobe Production Premium CS6, SynthEyes 2011, vray4c4d,

4) hardware: originally started on Q6600, 4GB DDR2 in Dual-Channel, 2x250GB RAID 0 (system + scene files), 1,5TB (data + full work backup) + 8GB Patriot XT backup. It seemed not enough so I switched to i7 920, 12GB DDR3 in Tri-Channel, same old RAID, 2TB for data + backups (my 1,5TB crashed along the way) and a 16GB Patriot XT (which was full about two-three weeks before deadline),

5) 18 highly detailed buildings + a lot of BG/proxy structures,

6) over 130 textures,

7) the full soundtrack was created by recording my own runs, steps, hits and rolling on the sidewalk (:P) with Zoom H4,

8) 520 frames, 118 versions of animation, 75 versions of background buildings, 27 versions of foreground buildings, 4 different packs (28 elements) of FG/BG details (cars, street signs, lamps, antennas, rooftop windows, vents, coolers, pipes, cables and of course the old mattress), 102 versions of the final scene,

9) a ~130-node script was created in XPresso to generate the head bob based on the camera's speed and rotation,

10) adding the cars knocked by system down (moar RAM!!) so they had to be rendered separately and combined with the main sequence in post,

11) the project's final size was 15,87GB (without renders),

12) final version's DPX sequence size - 2,13GB.

 

Dodam jeszcze tylko, że ze względu na ograniczenia czasowe samochody zassane zostały ze strony archive3D.net. Okazało się to zgubne w skutkach gdyż (jak wyżej wspomniałem), pomimo obcięcia wszelkich niepotrzebnych detali, błyskawicznie zeżarły mi zasoby więc musiałem je renderować w oddzielnej scenie i łączyć podczas compositingu w AE. A można było na szybko zrobić te parę brył... :|

 

W sobotę oddałem całość na uczelnię więc raczej modyfikacji wprowadzał nie będę. Wiem też, że jest tu trochę rzeczy do dopracowania ale chętnie dowiem się co sądzicie ;)

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajne :) sietna animacja kamery!

 

Jak juz cos to mozna sie przyczepic do powierzchni typu sciany, "podlogi" - odstaja od reszty, widac ze sa płaskie

Napisano
Jednym słowem świetne. Na jakiej uczelni studiujesz w Bielsku ?:P

 

Nazwy może nie będę wymieniał bo nie ma to tu zbyt dużego znaczenia, po prostu gdy się zapisywałem była to jedyna uczelnia chwaląca się zajęciami z Max'a, na którym wtedy robiłem ;).

 

Naukę skończyłem już rok temu, jak to zwykle bywa za dyplom zabrałem się niemal tuż przed końcem i zeszło trochę dłużej...

 

Dziękuję za opinie :>

Napisano

Właśnie trailer Mirrors Edge był inspiracją (zresztą uwzględniłem to w opisie do dyplomu), good eye ;)

 

Ręce (głównie podczas skoków) i nogi (przy lądowaniach i odbiciu od ściany) były w planie ale niestety nie wystarczyło na nie czasu...

 

Przy okazji, jak ktoś zna trochę Bielsko to pozna budynki przy ul.Stojałowskiego (w tle widać trochę mało dokładny zamek Sułkowskich), co prawda nie co dzień lata się tam po dachach ale mimo dziwnej perspektywy da się rozpoznać ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności