SabaruK Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Modelując teren za pomocą modyfikatora o nazwie "Displace" na brzegach modelu powstaje taka niezbyt łada siatka jak na obrazku poniżej. Czy jest może w 3ds max 9 jakiś sposób żeby ową siatkę wyrównać tak aby powstały równe kwadraty albo chociaż jaka kolwiek powstała siatka a nie takie linie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Wrzuć do zbrusha i przejedź dynameshem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SabaruK Napisano 2 Marzec 2013 Autor Share Napisano 2 Marzec 2013 Żeby wykończać powyższą operacje model trzeba eksportować do innego programu? Przynajmniej tak twierdzi google, chyba że coś źle zrozumiałem. Mógł by ktoś napisać o co dokładniej z tym zbrushem chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdiJager Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Powinieneś po prostu poprawić Displace mapę - brzegi tekstury powinny mieć łagodniejsze przejścia. Jeżeli bawisz się "ot tak po prostu" to zrób sobie plane z dużą ilością podziałów, potem skonwertuj do poly i zobacz roletę "paint deformation". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 NIe wiem co masz na myśli, ale tak, Zbrush to inny program. Eksportujesz swój model do zbrusha i tam uzywasz na nim funkcji dynamesh. Można jeszcze zrobić to samo w maxie skryptem WRAPIT - też automatycznie robi projekcje siatki quadów na model. Jak nie masz zbrusha ani wrapita to zostaje Ci retopo w maxie, tez nie powinno zająć za wiele czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi