Napisano 2 Marzec 201312 l Witam. To raczej kwestia Maxa a nie teksturowania dlatego temat daję tutaj :) Mam trzy pytanka odnośnie unwrapowania. 1. Jak mogę odznaczyć polygon który zaznaczyłem przez przypadek aby zrobić mapowanie ? Ponowne kliknięcie nic nie robi (a tak jest np. w UDK :P ). 2. Jak mogę usunąć polygony które zostały już zmapowane abym mógł je przyłączyć do innego elementu ? Chodzi mi o to, że zaznaczałem obszar, dałem mapuj i okazało się, że przez przypadek zaznaczyłem jeszcze gdzieś jakieś poli i nie wiem teraz jak je usunąć. 3. Mam obiekt który ma niecałe 20k poli, i podczas zaznaczania ich do zmapowania mam w Maxie około 7 FPS'ów. Unwraping jest po prostu tak obciążający dla komputera, czy może ja robię coś topornie ? Pozdrawiam. Edytowane 2 Marzec 201312 l przez Zernat
Napisano 2 Marzec 201312 l 1. Alt+click tak samo jak przy modelowaniu. 2. Funkcja "Break" 3. Może masz słaby komputer.
Napisano 2 Marzec 201312 l 3. Unwrap jest upierdliwy, działa na jednym wątku, dlatego działa tak wolno, nic tylko czekać, aż go przepiszą wreszcie.
Napisano 2 Marzec 201312 l Bez przesady, na moim złomie przy obiekcie 40K poly działa płynnie. Przy 20K powinno śmigać. Ewentualnie wypróbujcie ten skrypcik : http://www.polytools3d.com/polyunwrapper/ Alternatywny unwrap, niby ma szybciej działać. Edytowane 2 Marzec 201312 l przez mafida
Napisano 2 Marzec 201312 l A przypomniało mi się czemu mi na 25k zwalnia ostro. Ja to mam na 200 osobnych elementach jednego skomplikowanego obiektu. Unwrap na tym wszystkim zaczyna umierać. Dzięki za link, na pewno wypróbuję.
Napisano 2 Marzec 201312 l Autor Może chodzi o to, że jest jednowątkowy faktycznie. Mam AMD x6. A więc jeden rdzeń ma tylko 2.8 GHz, to by było logiczne :P Dzięki wszystkim za pomoc i Pozdrawiam :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto