Zernat Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 (edytowane) Witam. To raczej kwestia Maxa a nie teksturowania dlatego temat daję tutaj :) Mam trzy pytanka odnośnie unwrapowania. 1. Jak mogę odznaczyć polygon który zaznaczyłem przez przypadek aby zrobić mapowanie ? Ponowne kliknięcie nic nie robi (a tak jest np. w UDK :P ). 2. Jak mogę usunąć polygony które zostały już zmapowane abym mógł je przyłączyć do innego elementu ? Chodzi mi o to, że zaznaczałem obszar, dałem mapuj i okazało się, że przez przypadek zaznaczyłem jeszcze gdzieś jakieś poli i nie wiem teraz jak je usunąć. 3. Mam obiekt który ma niecałe 20k poli, i podczas zaznaczania ich do zmapowania mam w Maxie około 7 FPS'ów. Unwraping jest po prostu tak obciążający dla komputera, czy może ja robię coś topornie ? Pozdrawiam. Edytowane 2 Marzec 2013 przez Zernat
mafida Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 1. Alt+click tak samo jak przy modelowaniu. 2. Funkcja "Break" 3. Może masz słaby komputer.
Dalamar Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 3. Unwrap jest upierdliwy, działa na jednym wątku, dlatego działa tak wolno, nic tylko czekać, aż go przepiszą wreszcie.
mafida Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 (edytowane) Bez przesady, na moim złomie przy obiekcie 40K poly działa płynnie. Przy 20K powinno śmigać. Ewentualnie wypróbujcie ten skrypcik : http://www.polytools3d.com/polyunwrapper/ Alternatywny unwrap, niby ma szybciej działać. Edytowane 2 Marzec 2013 przez mafida
Dalamar Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 A przypomniało mi się czemu mi na 25k zwalnia ostro. Ja to mam na 200 osobnych elementach jednego skomplikowanego obiektu. Unwrap na tym wszystkim zaczyna umierać. Dzięki za link, na pewno wypróbuję.
Zernat Napisano 2 Marzec 2013 Autor Napisano 2 Marzec 2013 Może chodzi o to, że jest jednowątkowy faktycznie. Mam AMD x6. A więc jeden rdzeń ma tylko 2.8 GHz, to by było logiczne :P Dzięki wszystkim za pomoc i Pozdrawiam :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się