Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam. To raczej kwestia Maxa a nie teksturowania dlatego temat daję tutaj :)

 

Mam trzy pytanka odnośnie unwrapowania.

 

1. Jak mogę odznaczyć polygon który zaznaczyłem przez przypadek aby zrobić mapowanie ? Ponowne kliknięcie nic nie robi (a tak jest np. w UDK :P ).

 

2. Jak mogę usunąć polygony które zostały już zmapowane abym mógł je przyłączyć do innego elementu ? Chodzi mi o to, że zaznaczałem obszar, dałem mapuj i okazało się, że przez przypadek zaznaczyłem jeszcze gdzieś jakieś poli i nie wiem teraz jak je usunąć.

 

3. Mam obiekt który ma niecałe 20k poli, i podczas zaznaczania ich do zmapowania mam w Maxie około 7 FPS'ów. Unwraping jest po prostu tak obciążający dla komputera, czy może ja robię coś topornie ?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Zernat
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A przypomniało mi się czemu mi na 25k zwalnia ostro. Ja to mam na 200 osobnych elementach jednego skomplikowanego obiektu. Unwrap na tym wszystkim zaczyna umierać. Dzięki za link, na pewno wypróbuję.

Napisano

Może chodzi o to, że jest jednowątkowy faktycznie. Mam AMD x6. A więc jeden rdzeń ma tylko 2.8 GHz, to by było logiczne :P

 

Dzięki wszystkim za pomoc i Pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności