belzebub Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 jesli kogos interesuje, tutaj mozna zobaczyc kilka moich animek - http://arek.bayka.com/wip/game_anims.avi jak widac do gier. poztanowilem cos wrzucic bo sie kilka razy wypowiedzialem, a nie chcial bym uchodzic za teoretyzujacego animatora gawedziarza. Pozdrawiam.
Gotham Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Oj spodziewałem się czegoś lepszego... Co prawda nadal jestem pod wrażeniem Ref więc pewnie mimowolnie spodziewałem się czegoś na takim poziomie... ale nie zmienia to faktu że nie nadałeś charakteru tym animowanym postaciom. Ork z ciężkim toporem chodzi sobie jak balonik, bieg kobiety demona wygląda jakby grała w klasy- na wyprostowanych nogach bez dynamiki, w skokach nie czuje się grawitacji, uderzenia rękoma w powietrze- zupełnie nie przypomina ruchów bokserów. Najlepiej wypada chyba chód kobietki. Jako jedyna sekwencja ma szumik drobnych ruchów i poprawność kinematyczną, czy przede wszystkim po prostu czuje się że to kobietka. No offense, ale animki nie są idealne... Pozdrawiam,
Kris_R Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Faktycznie... hmmm... widać że na szybcika były robione... Kilka słów krytyki z mojej strony jeśli można... Twój bokser nie wyprowadza ciosów z biorda, a szkoda. Bo ueżając z taką siłą, nawet stopy i kolana powinny brać udział w wyprowadzaniu ciosu i hamowaniu rozpędzonej siły, już po uderzeniu. Kobitka faktycznie porusza się ładnie. A wszysto dzięki trafionym biodrom. Jej ruch wyprowadzany jest własnie z bioder, co podkreśla kobiecy charakter. Mi też najbardziej się podoba ta sekwencja Kobieta demon...bieg faktycznie jest bardzo lekki. Ale mnie bardziej martwi samo wybicie do dalekiego skoku, sama faze lotu i lądowanie... trochę to nie wyszło. Dlaczego? Bardzo sztywno się porusza tam, gdzie potrzeba miękkości i zwinności. Samo wybicie byłoby nawet niezłe, gdyby zostało wyprowadzone z nogi. A ona wybija się całym ciałem, przy jednoczesnym lekkim ugięciu kolana. Faza lotu. To taki moment gdzie cała energia kinetyczna z wybicia się rozładowuje i postać szuka balansu przed lątowaniem. Nogi nawet oki. Ale ręce? hhmm.... dla mnie nie trafione. No i samo lądowanie. Moim zdaniem modłoby być zanimowane dużo bardziej miękko i płynnie. Cały ruch na miękkich łukach... takie lądowanie bez zatrzymania ruchu. bla bla bla... Ork.. szkoda że mocniej nie zapracował barkami. I niepotrzebnie tak zadziera stopy ku górze, gdy idzie wolnym krokiem... Dobra.. lepiej dam już spokój.. Ogólnie fajne, ale faktycznie wymaga to dopracowania.
belzebub Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 Gotham, nie rob sobie jaj, i nie porownuj refa do animacji robionych seryjnie do gier. Takie animacje jak tu moge robic trzy dziennie. to jest poziom wystarczajacy zeby na tym zarabiac. Chyba ze kogos stac na to zeby mi zaplacic za bardziej wymeczone, wtedy by poziom skoczyl. Nie skacze wyrzej dupy, to animki ktore maja spelniac swoj cel. Oczywiscie zgadzam sie z zarzutami, ale tez nie do konca. Nigdy nie zrobie takiej animacji jak ref, bo nie chcialo by mi sie meczyc trzy lata, zeby potem osiagnac efekt zblizony do mocapu, dla mnie to jak rysowanie ze zdjec. teraz ukierunkowuje sie na animacje cartonowa, bardzij przerysowana. Dzieki za komentarze, pozdrawiam.
Traitor Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 A mi sie podoba. Fajnie zanimowane postacie.
Gotham Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Nigdy nie zrobie takiej animacji jak ref, bo nie chcialo by mi sie meczyc trzy lata No ja też nie wystąpię na olimpiadzie... Kurde suchar cztery lata się przygotowywać ;|. A co do podejścia do animek to to akurat rozumiem, w końcu chodzi tu tylko o spełnienie wymagań pracodawców :).
Bacry Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Belzebub troszkę nie tak. Wszystko po to by się wytłumaczyć. Pokazałeś animki i fajnie. Ale jak już są ocenione to... Przyznać się trzeba, że mogło być lepiej tylko ci się nie chciało:D
Bacry Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Nie chodzi o to, że są złe tylko że mogłyby być lepsze;)
Pawel Lipka Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 Fajnie fajnie. Mysle,ze trzeba momentami pobudzic wyobraznie i sprobowac sobie zwizualizowac jak to bedzie wygladalo w grze. Bo bardzo szybkie ruchy jakies zachodza w kilku animach nie sa zbyt efektowne tutaj,ale w grze wolniejsze akcje pogarszalyby grywalnosc.. Przy czym pewne postacie jak bokser czy panna skaczaca maja wiecej z charakteru owadow niz ludzi(waga i predkosc). I nawet w bardzo przerysownym ruchu zawsze powinno sie zachowywac wlasciwie te elementy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się