Alukin Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 Cześć. Nie wiem czy to dobry dział.... ale chciałbym wyrenderować scenę gdzie oświetlenie jest kosmiczne:p Jak na obrazku. Jak osiągnąć takie światło???
SWRSC Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 jak chcesz wszystko uzyskać na renderze zamiast kompozycji, to poczytaj o vRayEnvironmentFog (uzyskasz łunę światła na planecie)
maru Napisano 6 Marzec 2013 Napisano 6 Marzec 2013 Światło na obrazku pochodzi chyba z jakiejś gwiazdy schowanej za planetą (ewentualnie z kilku gwiazd) więc jeśli chcesz osiągnąć takie oświetlenie, proponuję użyć światła o kulistym kształcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się