__R@K__ Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Witam. Po robieniu tutoriali i innych pierdół postanowiłem zrobić samochodzik. Wybór padł na BMW M3 CLS.
__R@K__ Napisano 20 Sierpień 2004 Autor Napisano 20 Sierpień 2004 i siatka. właśnie w niej widze troszke braków ale staram sie nadrabiac.
nielot007 Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 nie znam sie na nurbsach ale nie pasuje mi siakta(??) przy blotniku (po dwoch stronach)ale ogolnie ladnie i czy moglbys wrzucic oryginal
enzo Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Maska...z przodu (tam gdzie są nerki) nie jest taka ostra... pozatym czekam na więcej.
Predator Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 Witam widze ze robisz bmke juz ktos gdzies taka zrobil nurbsami :) a oto jak wyglada siatka :) takiej zrobionej bmki :) posiadam takze plik zrodlowy. Pozdraiwam i zycze owocnego modelowania :) Kolejny nurbsowy forumowicz .
Salvator Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 ciepło sie zrobiło i nurbsów przybywa.... (zadziwiające zdolności reprodukcyjne) Chyba troszkę za gęsto kreseczki na masce. W ogóle siatka wygląda bardziej na poly niż na nurbs...
Vetis Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 w jakim progsie tak machacie tymi nurbsami ??
nielot007 Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 w jakim progsie tak machacie tymi nurbsami ?? rhinoceros model zapowiada sie bardzo ladnie oby tak dalej :D:D
kingwins Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 kroi się porządna praca, Rhino to potęga, wierzę że ją wykorzystasz w pełni. Na razie nie ma co krytykować.
beeper Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 czujniki cofania tak nie wygladaja, sa plytsze.
__R@K__ Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 kolejny update. czujniki poprawione. jeżeli chodzi dziwnie odbijające sie światło to spowodowane to jest przełączeniem sie na tryb jagged&faster w wyswietlaniu bo sie viewporty zamulają
__R@K__ Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 mimo małego zainteresowania ludzi moim wątkiem postanowiłem wrzucić kolejne screeny. mam tutaj wersje pierwszą grila i poprawiony tył. 1. 2. 3. 4.
p_e_t_e_r Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Wiesz co, wydaje mi sie ze za gesto prowadzis ta siatke. za duzo isoparm, popatrz na modele np z suurland.com. tylko niezbedne krzywe sa wykorzystane dzieki temu model jest bardziej przejrzysty i sa duzo mniejsze szanse na popelnienie jakiegos buga. pozdrawiam.
Bzyku Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 dobrafajnie tylko peter ty juz nic nie mow. rak przedewszystkim analizuj krzywe to bardzo wazne. w nurbsach liczy sie dokladnosc a dokladnosc to wlasnie krzywe. a pozatym jak na chyba pierwszy model to niezle spokojnie nauczysz sie na bledach tylko trzeba je wszystkie zapamietac.
cmx Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 nie wiem czy mi sie tylko zdaje czy te "palaki" w grillu sa nierowne? ale w koncu pierwsza wersja.
__R@K__ Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 wersja pierwsza grila ale pałąki poprowadzone sa właśnie tak jak u mnie (przyglądałem się temu ze 100 razy). a teraz pytanie czysto techniczne do bzyka jak zrobić ładne rowki bo mi to nie daje spokoju.
Bzyku Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 no jest kilka sposobow ale najprosciej to zrobic offset surfów a potem pomiedzy 2rail i z joinowac a poet fillet edge ale to i tak niebedzie to co chyba powinno byc ale najprostsze choc tez nie do konca. bo rhino niema czegos takiej opcji w fillet edge jak con. distance no poprostu jak robi sie wglebienia to powinno sie zachowac kąt 90 st. a to ciezkie do wykonania
p_e_t_e_r Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 a co ja takiego powiedzialem. nie trzeba byc specem od nurbsow zeby taki wniosek rzucic. nie chce zaszkodzic tylko pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się