Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Czesc

Mam do zrobienia projekt w ktorym pierwszy raz chce sie zajac instancjami.

I z pierwszych problemow z jakimi sie spotkalem to nachodzace na siebie obiekty.

Czy jest jakas mozliwosc aby obiekty byly przez siebie blokowane i nie bylo mozliwosci nakladania na siebie?

pozdro!

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wiesz to zależy co chcesz konkretnie zrobić bo jest na to kilka sposobów. Np. możesz użyć rect. albo redial array i dać odpowiedni spacing. Możesz też użyć opcji points a wcześniej w modelerze przygotować sobie punkty tak aby ze sobą nie kolidowały. Kolejny sposób to particle, mżesz sypnąć particle z interakcją (collide) między sobą i ustawić odpowiedni particle size. Jak widzisz sposobów jest wiele wszystko zależy od tego co potrzebujesz.

Napisano
  • Autor

tak, o tych opcjach wiem - numerycznie wpisac odstep pomiedzy. tylko wtedy powstaje rytm ta sama odleglosc pomiedzy.

 

Zastanawiam czy jest taka mozliwosc korzystajac z instancji aby pojedynacza instancja miala wlasciwosci blokujace wobec innych kopi. Moga sie stykac z soba ale nie moga zachodzic. Tak jak w bullet. Na przyklad chaotycznie rozsypany popcorn.

Z particle chyba da rade.

 

Chodzi o opcje w panelu Instance/Generaion/Type/Particles????, czy particle z FX'ów. Przepraszam za glupie pytanie, lecz jeszcze zupelnie przy tych tematach nie gmerałem :(

 

Dzięki! :)

Napisano

Myślę że dałoby się to zrobić nodami /spot info+ distance to object ale trzeba by nad tym posiedzieć więc punkty stworzone w modelerze to dobre rozwiązanie. Jeśli nie wiesz jak to zrobić to mogę ci napisać na prv. Co do particli to tak musisz najpierw użyć particlefx do wygenerowania partikli a później użyć w instancerze opcji tak ja napisałeś Instance/Generaion/Type/Particles i instancer w miejscu partikli zrobi klony twojego obiektu. Co do głupich pytań to wyluzuj:) Wszyscy się uczymy

Napisano
  • Autor

dzięki altarian, zrobie tak jak piszesz z punktami. Kiedyś juz ten sposob do czegos innego wykorzystywalem.

Jedynie jak dojde do prarticli będę miał ćwieka. Ale to zapytam.

 

dziękuję! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.