Skocz do zawartości

[Charakter 3D] Golem


ftorek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - takie ostatnio wydlubałem :)

 

Bez konceptu - z głowy więc miejscami kuleje - ale mam nadzieje ze generalnie sie podoba

Statystyki:

Geometria: wszystko z podstawką ma 15k trojątów - i wiem że to ostre przegięcie :) ale chciałem się skupić na skulpcie, normalnych i texturowaniu i nie miałem już siły robić porządnej retopologii - więc część wrzuciłem do coata3d i z automatu poleciało a reszte jakoś dorobiłem

Texturki: postać 4k (kolor, normalne, spec + gloss, emissive), łańcuch 512 (kolor, normalne, spec + gloss), podstawka 1k (normalne, kolor)

Rendery z marmoseta z jednym silnym czerwonym swiatlem z boku

Pipeline: low poly w maxie -> sculpt w zbrush -> retopo w coat3d + max -> unwrap w maxie -> baki w xnormals (przy okazji nauczylem sie robic w nim cage'a :) -> handplane do przerobienia object space na tangent -> texturki w photoshopie i troche body paincie (glownie naprawianie szwów)

 

 

piszcie co myslicie :)

 

aha - mam w sumie jeszcze zamiar rig do niego zrobic - ale na razie rzucam bo juz nie moge na niego patrzeć :D

 

dzieki i pozdrawiam

f.

 

[ATTACH=CONFIG]89866[/ATTACH]

 

be93j7.jpg

n1cr5g.jpg

34iljdy.jpg

710ai9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Łapki zdecydowanie nieporporcjonalne w stosunku do nóg - te masz stylizowane a ręka ( kształt( poszła proporcjami w realizm ( przedramie nadgarstki i sama dłoń też powinny ( moim zdaniem ) być przerysowane). A Tak to bardzo fajnie, fajne rendery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za mile slowa :)

 

mirach: marmoset ma powera - bardzo lubiem go uzywac :) - tylko jeszcze z alpha blendingiem musze powalczyc

 

blesik: no wlasnie :)

 

ultrakaka: no pewnie masz troche racji - generalnie lapie sie na tym ze za malo czasu spedzam na dobrym wywazeniu low poly - robienie bez konceptu to niestety powoduje -> jak tylko skoncze bryle low poly to szybko wrzucam do sculptu i poozniej mi juz ciezko wrocic i wprowadzac grubsze zmiany - zamiast zostawic LP na dzien, dwa i poozniej jeszcze raz krytycznie spojrzec

 

kmiklas - ano - jak wyzej pisalem - chce mu rig zrobic i jakos go upozowac - ale chyba bedzie musial chwile poczekac (az sie rigowania naucze - albo sobie przynajmniej grubo przypomne - wieki tego nie robilem :)

 

jeszcze raz - dzieki za komenty!

 

pozdrawiam

f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P

 

nie chodzi mi o wieksze od glowy, chodzi mi o to ze dlon jak i palce są tak male/krotkie ze praktycznie nie ma sie zamknac tej dloni, nie mowiac o zlapaniu czegos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności