ftorek Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Witam - takie ostatnio wydlubałem :) Bez konceptu - z głowy więc miejscami kuleje - ale mam nadzieje ze generalnie sie podoba Statystyki: Geometria: wszystko z podstawką ma 15k trojątów - i wiem że to ostre przegięcie :) ale chciałem się skupić na skulpcie, normalnych i texturowaniu i nie miałem już siły robić porządnej retopologii - więc część wrzuciłem do coata3d i z automatu poleciało a reszte jakoś dorobiłem Texturki: postać 4k (kolor, normalne, spec + gloss, emissive), łańcuch 512 (kolor, normalne, spec + gloss), podstawka 1k (normalne, kolor) Rendery z marmoseta z jednym silnym czerwonym swiatlem z boku Pipeline: low poly w maxie -> sculpt w zbrush -> retopo w coat3d + max -> unwrap w maxie -> baki w xnormals (przy okazji nauczylem sie robic w nim cage'a :) -> handplane do przerobienia object space na tangent -> texturki w photoshopie i troche body paincie (glownie naprawianie szwów) piszcie co myslicie :) aha - mam w sumie jeszcze zamiar rig do niego zrobic - ale na razie rzucam bo juz nie moge na niego patrzeć :D dzieki i pozdrawiam f. [ATTACH=CONFIG]89866[/ATTACH]
mirach Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Bardzo fajnie wyszlo. Troche nie grają mi dlonie, jakos male i niezbyt "poręczne" sie wydają. Renderki z marmoseta wyszly bardzo fajnie.
Blesik Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 wielki plus, prace mają klimat i to coś a co do dłoni to dla mnie w sam raz, golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P
ultrakaka Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Łapki zdecydowanie nieporporcjonalne w stosunku do nóg - te masz stylizowane a ręka ( kształt( poszła proporcjami w realizm ( przedramie nadgarstki i sama dłoń też powinny ( moim zdaniem ) być przerysowane). A Tak to bardzo fajnie, fajne rendery.
KMiklas Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 Wow, świetny. Co tu dużo mówić. Łapki są dobre w moim odczuciu. Mógłbyś go jakoś wypozować. ;)
ftorek Napisano 21 Marzec 2013 Autor Napisano 21 Marzec 2013 dzieki panowie za mile slowa :) mirach: marmoset ma powera - bardzo lubiem go uzywac :) - tylko jeszcze z alpha blendingiem musze powalczyc blesik: no wlasnie :) ultrakaka: no pewnie masz troche racji - generalnie lapie sie na tym ze za malo czasu spedzam na dobrym wywazeniu low poly - robienie bez konceptu to niestety powoduje -> jak tylko skoncze bryle low poly to szybko wrzucam do sculptu i poozniej mi juz ciezko wrocic i wprowadzac grubsze zmiany - zamiast zostawic LP na dzien, dwa i poozniej jeszcze raz krytycznie spojrzec kmiklas - ano - jak wyzej pisalem - chce mu rig zrobic i jakos go upozowac - ale chyba bedzie musial chwile poczekac (az sie rigowania naucze - albo sobie przynajmniej grubo przypomne - wieki tego nie robilem :) jeszcze raz - dzieki za komenty! pozdrawiam f.
mirach Napisano 21 Marzec 2013 Napisano 21 Marzec 2013 golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P nie chodzi mi o wieksze od glowy, chodzi mi o to ze dlon jak i palce są tak male/krotkie ze praktycznie nie ma sie zamknac tej dloni, nie mowiac o zlapaniu czegos.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się