Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam - takie ostatnio wydlubałem :)

 

Bez konceptu - z głowy więc miejscami kuleje - ale mam nadzieje ze generalnie sie podoba

Statystyki:

Geometria: wszystko z podstawką ma 15k trojątów - i wiem że to ostre przegięcie :) ale chciałem się skupić na skulpcie, normalnych i texturowaniu i nie miałem już siły robić porządnej retopologii - więc część wrzuciłem do coata3d i z automatu poleciało a reszte jakoś dorobiłem

Texturki: postać 4k (kolor, normalne, spec + gloss, emissive), łańcuch 512 (kolor, normalne, spec + gloss), podstawka 1k (normalne, kolor)

Rendery z marmoseta z jednym silnym czerwonym swiatlem z boku

Pipeline: low poly w maxie -> sculpt w zbrush -> retopo w coat3d + max -> unwrap w maxie -> baki w xnormals (przy okazji nauczylem sie robic w nim cage'a :) -> handplane do przerobienia object space na tangent -> texturki w photoshopie i troche body paincie (glownie naprawianie szwów)

 

 

piszcie co myslicie :)

 

aha - mam w sumie jeszcze zamiar rig do niego zrobic - ale na razie rzucam bo juz nie moge na niego patrzeć :D

 

dzieki i pozdrawiam

f.

 

[ATTACH=CONFIG]89866[/ATTACH]

 

be93j7.jpg

n1cr5g.jpg

34iljdy.jpg

710ai9.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajnie wyszlo. Troche nie grają mi dlonie, jakos male i niezbyt "poręczne" sie wydają. Renderki z marmoseta wyszly bardzo fajnie.

Napisano

wielki plus, prace mają klimat i to coś a co do dłoni to dla mnie w sam raz, golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P

Napisano

Łapki zdecydowanie nieporporcjonalne w stosunku do nóg - te masz stylizowane a ręka ( kształt( poszła proporcjami w realizm ( przedramie nadgarstki i sama dłoń też powinny ( moim zdaniem ) być przerysowane). A Tak to bardzo fajnie, fajne rendery.

Napisano

Wow, świetny. Co tu dużo mówić. Łapki są dobre w moim odczuciu. Mógłbyś go jakoś wypozować. ;)

Napisano
  • Autor

dzieki panowie za mile slowa :)

 

mirach: marmoset ma powera - bardzo lubiem go uzywac :) - tylko jeszcze z alpha blendingiem musze powalczyc

 

blesik: no wlasnie :)

 

ultrakaka: no pewnie masz troche racji - generalnie lapie sie na tym ze za malo czasu spedzam na dobrym wywazeniu low poly - robienie bez konceptu to niestety powoduje -> jak tylko skoncze bryle low poly to szybko wrzucam do sculptu i poozniej mi juz ciezko wrocic i wprowadzac grubsze zmiany - zamiast zostawic LP na dzien, dwa i poozniej jeszcze raz krytycznie spojrzec

 

kmiklas - ano - jak wyzej pisalem - chce mu rig zrobic i jakos go upozowac - ale chyba bedzie musial chwile poczekac (az sie rigowania naucze - albo sobie przynajmniej grubo przypomne - wieki tego nie robilem :)

 

jeszcze raz - dzieki za komenty!

 

pozdrawiam

f.

Napisano
golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P

 

nie chodzi mi o wieksze od glowy, chodzi mi o to ze dlon jak i palce są tak male/krotkie ze praktycznie nie ma sie zamknac tej dloni, nie mowiac o zlapaniu czegos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności