Napisano 21 Marzec 201311 l Witam - takie ostatnio wydlubałem :) Bez konceptu - z głowy więc miejscami kuleje - ale mam nadzieje ze generalnie sie podoba Statystyki: Geometria: wszystko z podstawką ma 15k trojątów - i wiem że to ostre przegięcie :) ale chciałem się skupić na skulpcie, normalnych i texturowaniu i nie miałem już siły robić porządnej retopologii - więc część wrzuciłem do coata3d i z automatu poleciało a reszte jakoś dorobiłem Texturki: postać 4k (kolor, normalne, spec + gloss, emissive), łańcuch 512 (kolor, normalne, spec + gloss), podstawka 1k (normalne, kolor) Rendery z marmoseta z jednym silnym czerwonym swiatlem z boku Pipeline: low poly w maxie -> sculpt w zbrush -> retopo w coat3d + max -> unwrap w maxie -> baki w xnormals (przy okazji nauczylem sie robic w nim cage'a :) -> handplane do przerobienia object space na tangent -> texturki w photoshopie i troche body paincie (glownie naprawianie szwów) piszcie co myslicie :) aha - mam w sumie jeszcze zamiar rig do niego zrobic - ale na razie rzucam bo juz nie moge na niego patrzeć :D dzieki i pozdrawiam f. [ATTACH=CONFIG]89866[/ATTACH]
Napisano 21 Marzec 201311 l Bardzo fajnie wyszlo. Troche nie grają mi dlonie, jakos male i niezbyt "poręczne" sie wydają. Renderki z marmoseta wyszly bardzo fajnie.
Napisano 21 Marzec 201311 l wielki plus, prace mają klimat i to coś a co do dłoni to dla mnie w sam raz, golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P
Napisano 21 Marzec 201311 l Łapki zdecydowanie nieporporcjonalne w stosunku do nóg - te masz stylizowane a ręka ( kształt( poszła proporcjami w realizm ( przedramie nadgarstki i sama dłoń też powinny ( moim zdaniem ) być przerysowane). A Tak to bardzo fajnie, fajne rendery.
Napisano 21 Marzec 201311 l Wow, świetny. Co tu dużo mówić. Łapki są dobre w moim odczuciu. Mógłbyś go jakoś wypozować. ;)
Napisano 21 Marzec 201311 l Autor dzieki panowie za mile slowa :) mirach: marmoset ma powera - bardzo lubiem go uzywac :) - tylko jeszcze z alpha blendingiem musze powalczyc blesik: no wlasnie :) ultrakaka: no pewnie masz troche racji - generalnie lapie sie na tym ze za malo czasu spedzam na dobrym wywazeniu low poly - robienie bez konceptu to niestety powoduje -> jak tylko skoncze bryle low poly to szybko wrzucam do sculptu i poozniej mi juz ciezko wrocic i wprowadzac grubsze zmiany - zamiast zostawic LP na dzien, dwa i poozniej jeszcze raz krytycznie spojrzec kmiklas - ano - jak wyzej pisalem - chce mu rig zrobic i jakos go upozowac - ale chyba bedzie musial chwile poczekac (az sie rigowania naucze - albo sobie przynajmniej grubo przypomne - wieki tego nie robilem :) jeszcze raz - dzieki za komenty! pozdrawiam f.
Napisano 21 Marzec 201311 l golem nie zawsze musi mieć dłoni większych od głowy :P nie chodzi mi o wieksze od glowy, chodzi mi o to ze dlon jak i palce są tak male/krotkie ze praktycznie nie ma sie zamknac tej dloni, nie mowiac o zlapaniu czegos.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto