michal84 Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 Witam Popsuł mi się skin (w niektórych miejscach ciągnie nie te vertexy). Jak przywrócić starego skina do obecnej wersji modelu? Siatka modelu się nie zmieniła. Użyłem opcji LOAD w opcjach skinu ale nic nie ustawiałem i wyszło jeszcze gorzej. Obiekt jest bardzo złożony i ręczne poprawianie jest ostatecznością. Zastanawiałem się gdzie umieścić temat. W dziale pomoc>animation chyba powinienem pisać ale zauważyłem że tego typu tematy odbywają się tu (oprogramowanie>3ds max). Pogubiłem się. Pozdrawiam
PLS Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 Zamotałeś tą swoją wypowiedź. Z tego co udało mi się rozszyfrować to chodzi o to, że masz starszy model lepiej zeskinowany i nowy (o tej samej topologii) ale z popsutym skinem? Więc teraz chcesz przenieść skinowanie ze starego modelu na nowy? Jeśli tak to użyj modyfikatora Skin Wrap, który posiada opcje przeniesienia skina z jednego modelu na drugi.
SUPER_OkO Napisano 29 Marzec 2013 Napisano 29 Marzec 2013 Skinwarp jest dobry w różnych przypadkach ale jeżeli topologia sie nie zmienia to nie mam sensu go używać dlatego, że mocno smoothouje skina, więc idealnego efektu nie uzyskasz. Aby wczytać na nowo skina zrób tak. Weź odpal stary oskinowany model. Zaznacz wszystkie vertexy i wybejkuj je (ikonka z piekarnikiem) za zapisz skina. Otwórz zrąbanego daj load. Upewnij sie, że każda kość po prawej stronie odpowiada takiej samej pozycji jak po lewej. Jeżeli jest coś przesunięte w kolejności to musisz poprzestawiać prawą stronę tak żeby odpowiadala lewej stronie. Teraz powinno wszystko chodzić. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się