How high Napisano 30 Marzec 2013 Napisano 30 Marzec 2013 (edytowane) Póki co, narazie beta rendery bez tekstur i shaderów co by podnieść sobie morale do dalszej, wytężonej pracy. @Legomir już mi zdążył wytknąć parę błędów renderowania, ale przynajmniej jest co pokazywać i na czym zatrzymać oczy. Będę miał problemy z shaderami, w których pomaga mi legomir, jak i drzewami w obrębie murów, bo poza murami dodam je w postpro - za słaby komputer na takie bajery :) ' alt='render_01.png target=_blank>'> Temat zakładam jako moje archiwum postępów, nie wiem czy dobry dział, proszę o przeniesienie jak coś :) Edytowane 4 Kwiecień 2013 przez How high niewłaściwy tytuł
Arjans Napisano 30 Marzec 2013 Napisano 30 Marzec 2013 Oo bardzo spoko projekt:) Powodzenia przy realizacji:) PS. Bardzo bym chciał zobaczyć jakiś render Legomira :]
Ven Kin Napisano 1 Kwiecień 2013 Napisano 1 Kwiecień 2013 drzewka i inne takie wysokopoligonowe bajery możesz dać jako proxy :D zagadaj do legomira w tej sprawie może wie coś na ten temat poproś moda o przeniesienie wątku do Work in Progress
How high Napisano 1 Kwiecień 2013 Autor Napisano 1 Kwiecień 2013 Wątek przeniesiony bez pomocy moda, ale dzięki za informacje - była cenna. W ramach jeszcze ciekawostek odnośnie miasta, to powiem że dzisiejsza nazwa - polska - brzmi "Kowalewo Pomorskie", natomiast po niemiecku brzmi Schonsee, chodź poprawniej jest pisać o z kropkami to jednak obie wersje są pasujące i poprawne. Z czego Schonsee odnosi się do nieistniejących dopiero od 100 lat jezior (ekologów uspokajam, zasypali je sami niemcy żeby zbudować tutaj - nieużywaną dzisiaj, smutne - linię kolejową), więc chce ukazać jak miasteczko mogło wyglądać te parę wieków temu. Oczywiście nie jestem historykiem, to będzie taka "moja wizja", bo żeby odtworzyć naprawdę, musiałbym mieć sztab archeologów i rozkopać całe miasto w poszukiwaniu fundamentów.
How high Napisano 2 Kwiecień 2013 Autor Napisano 2 Kwiecień 2013 (edytowane) Nie wiem czy mogę post pod postem wstawić, jakby coś to potem edytuję :) Zrobiłem sobie prostą dzwonnicę, ot parę belek na wprost, parę pod skosem, daszek i dzwony, będzie sobie stała pod kościołam razem z krzyżami nagrobnymi. Edytowane 2 Kwiecień 2013 przez How high
Mulholland Napisano 3 Kwiecień 2013 Napisano 3 Kwiecień 2013 Fajny projekt. Tylko może trochę więcej detalu na budynkach by się przydało. Ciekawe jak Ci to wyjdzie.
PMat Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Mam duże wątpliwości co do architektury tych domów. Przede wszystkim w tym czasie, czyli ok. XIV-XVw., w miastach Zakonu Krzyżackiego, domy mieszczan budowane były z reguły z drewna, w konstrukcji szachulcowej. Lukarny, szczególnie takie jak na Twoich renderach w ogóle wtedy nie występowały. Jeśli były domy murowane to przypominały bardziej np. istniejący "Dom Kopernika" w Toruniu ( jesteś z Torunia, więc przejdź się na SM i zrób kilka zdjęć, będziesz miał się czym posiłkować przy dalszej pracy ) Podobnie w pozostałych budynkach: ratusz - gdzie się podział okap, za głębokie blendy, zbyt masywne szczyty. Zamek, podobnie, zawiera poważne błędy w detalu, jak i w całości założenia ( typowymi zamkami krzyżackimi były Gniew, Radzyń Chełmiński - choć obecnie w ruinie, zamek w Nidzicy, choć nie krzyżacki to bardzo podobny Lidzbark Warmiński, i jeszcze by się kilka znalazło ). Proponuje żebyś wzorował się wyglądem tychże zamków w epoce średniowiecza, a nie ich wyglądem obecnym, gdyż bardzo często są to budynki po poważnych przebudowach i wyburzeniach, mające nie wiele wspólnego ze średniowieczną fortecą. Poważne zastrzeżenia mam też do całego założenia urbanistycznego miasta, które to przypomina nieco Malbork, tyle że jest trochę bez sensu. Wdarł się Tobie tam totalny chaos. Jeśli chcesz się wzorować na tym mieście, to proponował bym Tobie przejrzenie współczesnych rekonstrukcji tego miasta, choćby tutaj: http://suederluegumwetter.regionalwetter.net/pages/duet-un-dat/urlaub/ostpreussenurlaub-2010/marienburg.php, choć ta rekonstrukcja przedstawia już nieco późniejszy bo XVI wieczny wygląd miasta, to jednak całe założenie jest ok. Malbork to jest jednak dość specyficzne założenie miasta, tak jakby doczepione do zamku, który tutaj był potężną dominantą w krajobrazie. Z reguły jednak miasta krzyżackie lokowane były na prawie niemieckim, gdzie całość założenia miasta skupiała się wokół rynku o planie zbliżonym do kwadratu. Zajrzyj sobie do jakiś opracowań na ten temat, a jest ich sporo. Szkoda Twojej pracy, bo jak na razie wychodzi Tobie coś zupełnie ahistorycznego, choć przykro to pisać, zupełnie mi to nie przypomina miasta krzyżackiego - w szczególe i w ogóle.
Vega Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Witam proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Vega Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Witam proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
3d_operator Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Przeglądałeś ten wątek? Tematyka podobna. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73283&highlight=
3d_operator Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 Przeglądałeś ten wątek? Tematyka podobna. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73283&highlight=
legomir Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 (edytowane) W sumie moja rola tutaj ogranicza się tylko przy pomocy eee... merytorycznej i zrobieniu kilku materiałów, ale skoro ktoś chce zobaczyć jak wyglądają rendery(testy w sumie :P ) mojej skromnej osoby to nie będzie chociaż cokolwiek to nie jestem specjalnie z nich bardzo zadowolony: Chyba przegapiłem jakieś fakty związane zapisem i wersja tutaj przedstawiona nie jest w sRGB, więc wygląda inaczej... EDIT poprawiłem Edytowane 4 Kwiecień 2013 przez legomir
legomir Napisano 4 Kwiecień 2013 Napisano 4 Kwiecień 2013 (edytowane) W sumie moja rola tutaj ogranicza się tylko przy pomocy eee... merytorycznej i zrobieniu kilku materiałów, ale skoro ktoś chce zobaczyć jak wyglądają rendery(testy w sumie :P ) mojej skromnej osoby to nie będzie chociaż cokolwiek to nie jestem specjalnie z nich bardzo zadowolony: Chyba przegapiłem jakieś fakty związane zapisem i wersja tutaj przedstawiona nie jest w sRGB, więc wygląda inaczej... EDIT poprawiłem Edytowane 4 Kwiecień 2013 przez legomir
How high Napisano 9 Kwiecień 2013 Autor Napisano 9 Kwiecień 2013 Zmieniłem wygląd budynków mieszkalnych na bardziej adekwatny do okresu, no i dodałem ganki obronne przy murach. Miasteczko zaczyna nabierać rumieńców :) http://www.iv.pl/images/93506696557442185643.jpg http://www.iv.pl/images/04033096351920445095.jpg http://www.iv.pl/images/29796280093073936938.jpg
How high Napisano 29 Kwiecień 2013 Autor Napisano 29 Kwiecień 2013 Po uporaniu się z uvwmappingiem, który nadal wywołuje u mnie apatię z drgawkami i zimne poty, udało mi się oteksturować domy mieszkalne i ratusz, wiem że wygląda nie za specjalnie, jestem gotowy na opierdol od każdego z was, ale ważne że efekt końcowy mnie zadowala, a resztę przykryję drzewami :) Ratusz miejski Domy mieszkalne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się