Napisano 3 Kwiecień 201312 l Cześć, zrobiłem fajną siatkę obiektu, użyłem surface i ładnie pokrył mi się kolorem ale gdy chcę nałożyć siatkę z bitmapy poprostu nie ma efektu. Wcześniej na inne projekty dawałem radę ale były robione z obiektów a nie splainów/linii. Proszę o radę specjalistów ;) Pozdrawiam 3dee
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Jeżeli dodałeś modyfikator surface to zamieniłeś spline na geometrie. Pokaż jak to wygląda albo opisz rzeczowo sytuacje. prawdopodobnie musisz zmapować obiekt, dodając np modyfikator UVWmap.
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Autor Zgodnie z prośbą wstawiam screeny, mam nadzieję, że pomogą : http://dl.dropbox.com/u/3816625/Nowy%20obraz%20(1).jpg http://dl.dropbox.com/u/3816625/Nowy%20obraz.jpg Pozdrawiam 3dee Edytowane 3 Kwiecień 201312 l przez 3Dee brak linku
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Po prostu nie ma mapowania. Poczytaj o UVW w maksie, tak jak storm napisał.
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Autor Ok, ale tutaj nawet surface nie działa a powinno bo wygląda na to, że każde wierzchołki się stykają. Jak zamienię siatkę na Editable Mesh i zrobię podgląd na "element" to obiekt jest cały czerwony i nie widać żadnych dziur w siatce. https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/Nowy%20obraz.jpg
Napisano 3 Kwiecień 201312 l No przecież masz powierzchnie, to dlaczego mówisz, że surface nie działa?
Napisano 3 Kwiecień 201312 l Autor W ostatnim linku był użyty editable mesh bez modyfikatora surface a ten kolor to tylko zaznaczenie, wcześniej był splain z samych linii i vertexów a surface nie ukazywał żadnej bryły po zastosowaniu i w tym problem... gdzieś tu jest ukryty mój błąd i przez to nie można nałożyć bitmapy. może jak ktoś otworzy plik to sam zauważy gdzie jest ten błąd https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/SKOCZEK3.max