3Dee Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Cześć, zrobiłem fajną siatkę obiektu, użyłem surface i ładnie pokrył mi się kolorem ale gdy chcę nałożyć siatkę z bitmapy poprostu nie ma efektu. Wcześniej na inne projekty dawałem radę ale były robione z obiektów a nie splainów/linii. Proszę o radę specjalistów ;) Pozdrawiam 3dee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 pokaż jak to wygląda teraz Link to comment Share on other sites More sharing options...
stormwind Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Jeżeli dodałeś modyfikator surface to zamieniłeś spline na geometrie. Pokaż jak to wygląda albo opisz rzeczowo sytuacje. prawdopodobnie musisz zmapować obiekt, dodając np modyfikator UVWmap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3Dee Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 (edited) Zgodnie z prośbą wstawiam screeny, mam nadzieję, że pomogą : http://dl.dropbox.com/u/3816625/Nowy%20obraz%20(1).jpg http://dl.dropbox.com/u/3816625/Nowy%20obraz.jpg Pozdrawiam 3dee Edited April 3, 2013 by 3Dee brak linku Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Po prostu nie ma mapowania. Poczytaj o UVW w maksie, tak jak storm napisał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3Dee Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 Ok, ale tutaj nawet surface nie działa a powinno bo wygląda na to, że każde wierzchołki się stykają. Jak zamienię siatkę na Editable Mesh i zrobię podgląd na "element" to obiekt jest cały czerwony i nie widać żadnych dziur w siatce. https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/Nowy%20obraz.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 No przecież masz powierzchnie, to dlaczego mówisz, że surface nie działa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
3Dee Posted April 3, 2013 Author Share Posted April 3, 2013 W ostatnim linku był użyty editable mesh bez modyfikatora surface a ten kolor to tylko zaznaczenie, wcześniej był splain z samych linii i vertexów a surface nie ukazywał żadnej bryły po zastosowaniu i w tym problem... gdzieś tu jest ukryty mój błąd i przez to nie można nałożyć bitmapy. może jak ktoś otworzy plik to sam zauważy gdzie jest ten błąd https://dl.dropbox.com/u/3816625/3DSmax/SKOCZEK3.max Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts