Napisano 6 Kwiecień 201311 l Hej, Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam, Wiktor
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Autor Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare. Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;) Poniżej chyba widać o co kaman.
Napisano 6 Kwiecień 201311 l Daj tym polygonom material Double Sided albo zaznacz w normalnym materiale opcje 2-sided. Powinno zadzialac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto