Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

 

Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia.

 

Będę wdzięczny za wszelkie info.

 

Pozdrawiam,

Wiktor

 

Untitled-1_zps82efcbc5.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare.

Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;)

Poniżej chyba widać o co kaman.

yo_zps1aac1fbf.jpg

Napisano

Daj tym polygonom material Double Sided albo zaznacz w normalnym materiale opcje 2-sided. Powinno zadzialac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności