Jump to content

zpikselowana textura


Recommended Posts

Hej,

 

Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia.

 

Będę wdzięczny za wszelkie info.

 

Pozdrawiam,

Wiktor

 

Untitled-1_zps82efcbc5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare.

Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;)

Poniżej chyba widać o co kaman.

yo_zps1aac1fbf.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy