ilikeart Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hej, Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam, Wiktor Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 A jak zrenderujesz to tak samo wygląda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilikeart Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare. Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;) Poniżej chyba widać o co kaman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Daj tym polygonom material Double Sided albo zaznacz w normalnym materiale opcje 2-sided. Powinno zadzialac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilikeart Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Wielkie dzięki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Nie ma za co, pamiętam swoje początki bez internetu. Męka! Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now