ilikeart Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 Hej, Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam, Wiktor
ilikeart Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Napisano 6 Kwiecień 2013 Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare. Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;) Poniżej chyba widać o co kaman.
MariushO Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 Daj tym polygonom material Double Sided albo zaznacz w normalnym materiale opcje 2-sided. Powinno zadzialac.
MariushO Napisano 6 Kwiecień 2013 Napisano 6 Kwiecień 2013 Nie ma za co, pamiętam swoje początki bez internetu. Męka! Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się