ilikeart Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Hej, Krótkie pytanie - masz może pomysł dlaczego tekstura wyglądająca jak poniżej, w 3dsmax-ie wygląda tak paskudnie (zielono-bordowe piksele)? Nie wiem czy to jakaś konwersja czy co, ale po zmianie bitmapy sytuacja się nie zmienia. Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam, Wiktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 A jak zrenderujesz to tak samo wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ilikeart Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Hej MariushO, dzięki za odpowiedź - oczywiście tworzę niepotrzebne problemy - na renderze wygląda ok. Teraz z kolei zastanawiam się czy można renderować drugą stronę poligonu - widzę, że na renderze zrobiły się szare. Ale nie jest to temat postu, więc zrozumiem brak odpowiedzi ;) Poniżej chyba widać o co kaman. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Daj tym polygonom material Double Sided albo zaznacz w normalnym materiale opcje 2-sided. Powinno zadzialac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ilikeart Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Wielkie dzięki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Nie ma za co, pamiętam swoje początki bez internetu. Męka! Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się