johnmcload Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 Witam, mam rycerza jak na fotce. dalem mu material z arch&design - metal brushed i skore na kapturze i tych zwisach przy pasie. reszty nie musze tlumaczyc, popatrzcie sami:
mafida Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 NIe wiem co to pamowanie metalu, ale na obrazku masz wyraźny komunikat - wymienione obiekty potrzebują mapowanie UV. Materiał który uzyłeś opiera się na bitmapie i żeby ja prawidłowo rozłożyć potrzbuje koordynaty UV. Bierzesz obiekt, wrzucasz modyfikator Unwrap i jedziesz z koksem;)
johnmcload Napisano 9 Kwiecień 2013 Autor Napisano 9 Kwiecień 2013 aha. czyli po prostu musze zmapowac wszystkie te obiekty, ktore mam wymienione w komunikacie? niezly hardcore. ;) w sumie nie pomyslalem o tym. ale masz racje, bo jak zrobilem render zblizeniowy na klate. to wyraznie widac roznice w metalu brushed np pomiedzy przedramiennikiem a chociazby naramiennikiem, ktory nie ma w ogole rys.
mafida Napisano 9 Kwiecień 2013 Napisano 9 Kwiecień 2013 Taa, trzeba zmapować. Tak naprawdę to żaden hardcore, mapowanie jest proste, obejrzyj jakis dobry tutek na jutubie i w godzine to wszystko zmapujesz;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się