Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

NIe wiem co to pamowanie metalu, ale na obrazku masz wyraźny komunikat - wymienione obiekty potrzebują mapowanie UV. Materiał który uzyłeś opiera się na bitmapie i żeby ja prawidłowo rozłożyć potrzbuje koordynaty UV. Bierzesz obiekt, wrzucasz modyfikator Unwrap i jedziesz z koksem;)

Napisano

aha. czyli po prostu musze zmapowac wszystkie te obiekty, ktore mam wymienione w komunikacie? niezly hardcore. ;) w sumie nie pomyslalem o tym. ale masz racje, bo jak zrobilem render zblizeniowy na klate. to wyraznie widac roznice w metalu brushed np pomiedzy przedramiennikiem a chociazby naramiennikiem, ktory nie ma w ogole rys.

Napisano

Taa, trzeba zmapować. Tak naprawdę to żaden hardcore, mapowanie jest proste, obejrzyj jakis dobry tutek na jutubie i w godzine to wszystko zmapujesz;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności