johnmcload Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Witam, mam rycerza jak na fotce. dalem mu material z arch&design - metal brushed i skore na kapturze i tych zwisach przy pasie. reszty nie musze tlumaczyc, popatrzcie sami: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 NIe wiem co to pamowanie metalu, ale na obrazku masz wyraźny komunikat - wymienione obiekty potrzebują mapowanie UV. Materiał który uzyłeś opiera się na bitmapie i żeby ja prawidłowo rozłożyć potrzbuje koordynaty UV. Bierzesz obiekt, wrzucasz modyfikator Unwrap i jedziesz z koksem;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnmcload Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 aha. czyli po prostu musze zmapowac wszystkie te obiekty, ktore mam wymienione w komunikacie? niezly hardcore. ;) w sumie nie pomyslalem o tym. ale masz racje, bo jak zrobilem render zblizeniowy na klate. to wyraznie widac roznice w metalu brushed np pomiedzy przedramiennikiem a chociazby naramiennikiem, ktory nie ma w ogole rys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Taa, trzeba zmapować. Tak naprawdę to żaden hardcore, mapowanie jest proste, obejrzyj jakis dobry tutek na jutubie i w godzine to wszystko zmapujesz;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now