Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Przeglądam sobie właśnie tutki odnośnie robienia oczek pod animację. I mam do was pytanko.

 

Jak najlepiej rozegrać sprawę oczu, całość na jednej kuli i później różne materiały (dla źrenicy, dla ciałka szklistego, dla siatkówki) układałbym za pomocą zaznaczania polygonów, czy czymś takim ?

 

Czy może jednak takie oczko najwygodniej wymodelować oddzielnie wszystkie te części i oddzielnie je materiałować ?

 

Czy może najlepiej wykonać to techniką "mieszaną" jak jest ot tutaj pokazane:

 

Co o tym myślicie ?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Zależy do czego te oczy (komiks, czy realistyczne), z jak bliska będzie widać, i ile czasu chcesz i możesz poświęcić na rig, animację i render. Każda metoda jest dobra jeśli spełnia cel. Ja zazwyczaj robię z jednego obiektu i nie animuję ani nie riguję zwiększania źrenic (mowa o prywatnych projektach, ze stylizacją nie realistyczną, bez "uczuciowych" zbliżeń na to oko, i bez bezgranicznej cierpliwości na animowanie każdego detalu).

 

Te bardziej realistyczne które dotąd widziałam, najczęściej były z osobnych obiektów.

Edytowane przez Ania
Napisano

Na oczy zbliżeń żadnych nie będzie, aczkolwiek będą się one "rzucać" w oczy.

 

Hmm, jakoś ciągnie mnie właśnie do tego drugiego sposobu.

 

Czyli generalnie ludzie z YT mają racje. Żadne nowe niezwykłe techniki nie weszły ostatnio.

 

O to mi chodziło, dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności