adek Napisano 20 Kwiecień 2013 Napisano 20 Kwiecień 2013 Khye Kading zamieścił wideo pokazujące co nowego i co możecie osiągnąć w zaktualizowanych mParticles w 3ds max 2014. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2865
MaRCuSZ Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Wszystko pięknie ładnie ale wg mnie dodawanie nowych ficzerów do maxowego pflowa mija się z celem dopóki jego architektura nie jest wielowątkowa... Chyba że coś się ruszyło na tym polu? Wiem, że jakiekolwiek partiklowe symulacje liczyły się na jednym corze...
Traitor Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 A ja mysle, ze to dobry kierunek. Dlaczego standardowe partikle maja byc niewspierane? Wiele osob z nich korzysta. PF z Toolboxami dziala bardzo fajnie, a jezeli te patenty montuja do golego maxa, to wylacznie na plus. Juz bez przesady, nie porownujmy PF do superspraya:):)
ApaczoS Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Wszystko pięknie ładnie ale wg mnie dodawanie nowych ficzerów do maxowego pflowa mija się z celem dopóki jego architektura nie jest wielowątkowa... Chyba że coś się ruszyło na tym polu? Wiem, że jakiekolwiek partiklowe symulacje liczyły się na jednym corze... Nie tyle co dodanie nowych ficzersów, a całego produktu. Zaimplementowali Pflow Box 2&3(zmieniono nazwę na mParticles), które są wielowątkowe. Standardowe Pflow nadal jest jedno-wątkowe ale w porównaniu z wersją 2012, update particli i ogólna wygoda działania w viewporcie to skok o ładne kilka oczek. Czy mija się z celem? Polemizowałbym. 1k$ zostaje w kieszeni :) No i nareszcie Direct 11- fuck yeah! Generalnie interesująca wersja.
deshu Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 (edytowane) No wersja jest serio dość ciekawa. W szczególności, że na prawde wiekszość pluginów do 2013 działa w 2014. Za to z viewportami jest dość śmiesznie. Poniżej 10mln poly (tak na oko) śmiga mi zauwazalnie lepiej niż 2012. A przy 14 jest już mega powoli. Wolniej niż 2012. Szczególnie na poziomie edytowania siatki. Za to malowanie obiektami po obiektach (instancjami), przyśpieszyło jak obiecywali. A wmontowane boxy to czysta radość. Na prawdę fantastycznie się symulują (nie miałem z tym wcześniej styczności). I już w maju na pewno mi się przydadzą. Co do Data operatorów - nie mam jeszcze zdania. Ciężko ocenić faktyczny przypływ możliwości. Edytowane 24 Kwiecień 2013 przez deshu
uncle Napisano 24 Kwiecień 2013 Napisano 24 Kwiecień 2013 a te maprtikle maja grupy? ew. mozliwosc rozdzielania partikli ze wzgledu na jakas wartosc? da rade przypisywac customowe wartosci to partikla?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się