jopa Napisano 21 Kwiecień 2013 Napisano 21 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... ..................... ..................... ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... ..................... ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
Miłosz3ds Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Cześć. Wrzuć jakieś obrazki z tego filmu i pokaż na nich co chcesz uzyskać, bo ciężko to sobie wyobrazić. Jeżeli dobrze rozumiem to będziesz musiał się dodatkowo pobawić maskowaniem, jeżeli bipa chcesz "ukryć" za drzwiami przed wejściem.
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
Sunedge Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Keframe bedziesz chyba musial skopiowac i przesunac (ruch, stoi, pauza, stoi, ruch) :P Z drzwiami jak wspomnial Milosz3ds - maski.
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 jakis tutorial pokazujacy jak ta maska dziala ? Bo nie moge cos znalezc....
Miłosz3ds Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 Maskowanie zrób w programie do postprodukcji, np. AE. Wyrenderuj co Ci potrzebne z kanałem alpha no i oczywiście matte shadow. Nie wiem jaki tam masz ruch kamery, ale dodatkowo będziesz musiał puścić maskę uwzględniając również statyw z aparatem, żeby bip nie wypchnął Ci się na plan przed statywem. Co do clotha - jeżeli dobrze rozumiem - zostaw sobie powiedzmy kilkanaście klatek na minusie dla samej symulacji ciucha z pozycji wyjściowej (powiedzmy t-pose) do -1 klatki, gdzie zaraz od 0 klatki zaczyna się już nasz prawidłowy ruch. Czyli powiedzmy od 30 klatki do -1 masz nierealistyczną animację, pozwalającą dopasować się tylko Twojemu ciuszkowi do ciała, a dalej lecisz normalnie. Materiał automatycznie dopasuje się dopiero po przeliczeniu kolizji. Jeżeli chcesz coś prostszego, przeliczającego "na żywo", możesz spróbować użyć skin wrapa, ale nie wiem jak on będzie się zachowywał z bipedem, cudów nie oczekuj. :)
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... ..................... ..................... ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
Traitor Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 To jest podstawowa wiedza na temat funkcjonowania programu. Przerabiales jakas ksiazke/helpa z obslugi Maxa, czy wczoraj go odpaliles, i bazujesz wylacznie na tutorialach? Polecam przerobienie biblii 3dsmax, lub helpa.
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... ..................... ..................... ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
jopa Napisano 22 Kwiecień 2013 Autor Napisano 22 Kwiecień 2013 (edytowane) ..................... ..................... ..................... ..................... ..................... Edytowane 23 Kwiecień 2013 przez jopa
mirach Napisano 22 Kwiecień 2013 Napisano 22 Kwiecień 2013 z tego co piszesz za cholere nie potrafie zrozumiec z czym masz problem, ale dam ci dobra rade - nie renderuj do AVI tylko do sekwencji PNG z alphą, bedzie ci o wiele latwiej wstawic cokolwiek tam potrzebujesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się