Napisano 30 Październik 201311 l Contact shadow ze stolem najszybciej zalatwi tutaj Ambient Occlusion. Jest wrazenie latania, ale mysle, ze to glownie przez niespojnosc kolorow po lewej stronie. Stol wpada w niebieski, a scianka mlynka jest nim kompletnie nieskazona i swieci czystym brązem. Ja bym ta lewa scianke poswiecil lekko na niebiesko. Ponad to wg mnie barkuje lekkiego dofa u dolu (roznica lekkiej nieostrosci miedzy stolem, a ostra krawedzia mlynka)
Napisano 4 Grudzień 201311 l Dobre wskazówki, załatwią dużo. Ładny ten młynek w ogóle i integracja tez :) Podbiłbym tez odbicia w obiektów w materiale stali, albo w compo, chyba tez lekko ostrzejsze bym je zrobil
Napisano 28 Czerwiec 20159 l Autor Wow, dwa lata minely nie wiem kiedy! :O Idea wrocila, ale w nieco innej formie i wyladuje w Unrealu, w ramach nauki:) Maly tescik mocapu:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto