Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Contact shadow ze stolem najszybciej zalatwi tutaj Ambient Occlusion. Jest wrazenie latania, ale mysle, ze to glownie przez niespojnosc kolorow po lewej stronie. Stol wpada w niebieski, a scianka mlynka jest nim kompletnie nieskazona i swieci czystym brązem. Ja bym ta lewa scianke poswiecil lekko na niebiesko. Ponad to wg mnie barkuje lekkiego dofa u dolu (roznica lekkiej nieostrosci miedzy stolem, a ostra krawedzia mlynka)

  • Odpowiedzi 53
  • Wyświetleń 10,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dobre wskazówki, załatwią dużo. Ładny ten młynek w ogóle i integracja tez :) Podbiłbym tez odbicia w obiektów w materiale stali, albo w compo, chyba tez lekko ostrzejsze bym je zrobil

Napisano
  • Autor

Wow, dwa lata minely nie wiem kiedy! :O

 

Idea wrocila, ale w nieco innej formie i wyladuje w Unrealu, w ramach nauki:)

 

Maly tescik mocapu:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności