Traitor Napisano 30 Październik 2013 Napisano 30 Październik 2013 Contact shadow ze stolem najszybciej zalatwi tutaj Ambient Occlusion. Jest wrazenie latania, ale mysle, ze to glownie przez niespojnosc kolorow po lewej stronie. Stol wpada w niebieski, a scianka mlynka jest nim kompletnie nieskazona i swieci czystym brązem. Ja bym ta lewa scianke poswiecil lekko na niebiesko. Ponad to wg mnie barkuje lekkiego dofa u dolu (roznica lekkiej nieostrosci miedzy stolem, a ostra krawedzia mlynka)
Reanimator Napisano 30 Październik 2013 Autor Napisano 30 Październik 2013 Dzieki za wskazowki, cenne!
miras Napisano 4 Grudzień 2013 Napisano 4 Grudzień 2013 Dobre wskazówki, załatwią dużo. Ładny ten młynek w ogóle i integracja tez :) Podbiłbym tez odbicia w obiektów w materiale stali, albo w compo, chyba tez lekko ostrzejsze bym je zrobil
Reanimator Napisano 28 Czerwiec 2015 Autor Napisano 28 Czerwiec 2015 Wow, dwa lata minely nie wiem kiedy! :O Idea wrocila, ale w nieco innej formie i wyladuje w Unrealu, w ramach nauki:) Maly tescik mocapu:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się