adek Napisano 29 Kwiecień 2013 Napisano 29 Kwiecień 2013 CamShakeHelper to skrypt dla 3ds max dzięki, któremu z łatwością dodacie do animację kamery efektu nieliniowego ruchu (poruszenie, wstrząsy ipt.). Zachęcam do obejrzenia praktycznego przykładu nagranego przez autora. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2873
ZelvaBOi Napisano 29 Kwiecień 2013 Napisano 29 Kwiecień 2013 Ja tam nie wierze w takie skryty. Nic nie przebije naturalnej kamery - kombinowalem na rozne sposoby i zawsze do animacji uzywalem shake z trackingu bo nigdy efekt nie byl zadowalajacy.
gawel000 Napisano 29 Kwiecień 2013 Napisano 29 Kwiecień 2013 troche lipa bo kamera musi byc z targetem,
Miłosz3ds Napisano 30 Kwiecień 2013 Napisano 30 Kwiecień 2013 (edytowane) gawel000 - a jak inaczej wyobrażasz sobie symulację trzęsienia kamery, poruszanie samą kamerą z obiektywem wycelowanym ciągle w to samo miejsce? :) jeżeli chcesz to przeskoczyć to myślę że spokojnie możesz sobie zanimować za pomocą skryptu jedną kamerę, a potem ruch przenieść z kamery na kamerę, target olewając. A jak nie - po prostu noise controler załatwi sprawę, nie miałem czasu zerknąć na jakiej zasadzie to działa, ale myślę że najważniejszą kwestią jest tutaj połączenie targeta z camerą, dzięki czemu nie trzeba się bawić z kontrolerem noisa, wszystko masz pod ręką no i dodatkowo możesz pewnie jeszcze samemu animować przemieszczanie się kamery. Edytowane 30 Kwiecień 2013 przez Miłosz3ds
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się