Jump to content

[MaxScript] CamShakeHelper


adek
 Share

Recommended Posts

gawel000 - a jak inaczej wyobrażasz sobie symulację trzęsienia kamery, poruszanie samą kamerą z obiektywem wycelowanym ciągle w to samo miejsce? :) jeżeli chcesz to przeskoczyć to myślę że spokojnie możesz sobie zanimować za pomocą skryptu jedną kamerę, a potem ruch przenieść z kamery na kamerę, target olewając.

 

A jak nie - po prostu noise controler załatwi sprawę, nie miałem czasu zerknąć na jakiej zasadzie to działa, ale myślę że najważniejszą kwestią jest tutaj połączenie targeta z camerą, dzięki czemu nie trzeba się bawić z kontrolerem noisa, wszystko masz pod ręką no i dodatkowo możesz pewnie jeszcze samemu animować przemieszczanie się kamery.

Edited by Miłosz3ds
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy