adek Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 CamShakeHelper to skrypt dla 3ds max dzięki, któremu z łatwością dodacie do animację kamery efektu nieliniowego ruchu (poruszenie, wstrząsy ipt.). Zachęcam do obejrzenia praktycznego przykładu nagranego przez autora. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2873 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZelvaBOi Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 Ja tam nie wierze w takie skryty. Nic nie przebije naturalnej kamery - kombinowalem na rozne sposoby i zawsze do animacji uzywalem shake z trackingu bo nigdy efekt nie byl zadowalajacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawel000 Posted April 29, 2013 Share Posted April 29, 2013 troche lipa bo kamera musi byc z targetem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 (edited) gawel000 - a jak inaczej wyobrażasz sobie symulację trzęsienia kamery, poruszanie samą kamerą z obiektywem wycelowanym ciągle w to samo miejsce? :) jeżeli chcesz to przeskoczyć to myślę że spokojnie możesz sobie zanimować za pomocą skryptu jedną kamerę, a potem ruch przenieść z kamery na kamerę, target olewając. A jak nie - po prostu noise controler załatwi sprawę, nie miałem czasu zerknąć na jakiej zasadzie to działa, ale myślę że najważniejszą kwestią jest tutaj połączenie targeta z camerą, dzięki czemu nie trzeba się bawić z kontrolerem noisa, wszystko masz pod ręką no i dodatkowo możesz pewnie jeszcze samemu animować przemieszczanie się kamery. Edited April 30, 2013 by Miłosz3ds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now