Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 6,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja tam nie wierze w takie skryty. Nic nie przebije naturalnej kamery - kombinowalem na rozne sposoby i zawsze do animacji uzywalem shake z trackingu bo nigdy efekt nie byl zadowalajacy.

Napisano

gawel000 - a jak inaczej wyobrażasz sobie symulację trzęsienia kamery, poruszanie samą kamerą z obiektywem wycelowanym ciągle w to samo miejsce? :) jeżeli chcesz to przeskoczyć to myślę że spokojnie możesz sobie zanimować za pomocą skryptu jedną kamerę, a potem ruch przenieść z kamery na kamerę, target olewając.

 

A jak nie - po prostu noise controler załatwi sprawę, nie miałem czasu zerknąć na jakiej zasadzie to działa, ale myślę że najważniejszą kwestią jest tutaj połączenie targeta z camerą, dzięki czemu nie trzeba się bawić z kontrolerem noisa, wszystko masz pod ręką no i dodatkowo możesz pewnie jeszcze samemu animować przemieszczanie się kamery.

Edytowane przez Miłosz3ds

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności