Napisano 29 Kwiecień 201311 l CamShakeHelper to skrypt dla 3ds max dzięki, któremu z łatwością dodacie do animację kamery efektu nieliniowego ruchu (poruszenie, wstrząsy ipt.). Zachęcam do obejrzenia praktycznego przykładu nagranego przez autora. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2873
Napisano 29 Kwiecień 201311 l Ja tam nie wierze w takie skryty. Nic nie przebije naturalnej kamery - kombinowalem na rozne sposoby i zawsze do animacji uzywalem shake z trackingu bo nigdy efekt nie byl zadowalajacy.
Napisano 30 Kwiecień 201311 l gawel000 - a jak inaczej wyobrażasz sobie symulację trzęsienia kamery, poruszanie samą kamerą z obiektywem wycelowanym ciągle w to samo miejsce? :) jeżeli chcesz to przeskoczyć to myślę że spokojnie możesz sobie zanimować za pomocą skryptu jedną kamerę, a potem ruch przenieść z kamery na kamerę, target olewając. A jak nie - po prostu noise controler załatwi sprawę, nie miałem czasu zerknąć na jakiej zasadzie to działa, ale myślę że najważniejszą kwestią jest tutaj połączenie targeta z camerą, dzięki czemu nie trzeba się bawić z kontrolerem noisa, wszystko masz pod ręką no i dodatkowo możesz pewnie jeszcze samemu animować przemieszczanie się kamery. Edytowane 30 Kwiecień 201311 l przez Miłosz3ds
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto