johnmcload Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 Witam, jaki materiał wg Was jest odpowiedni dla rubinu? bawiłem sie w arch and design ale nic nie bylo w nawet zblizone (wg mnie)
Kris_R Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 Musiałbyś jeszcze napisać w jakim silniku chcesz to policzyć. Ale na moje oko do budowy rubinu można wyjść z grubego szkła, absorbującego dość mocno światlo. Spróbuj.
jaras Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1086
Miłosz3ds Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 Tylko pamiętaj, jak ważna jest budowa obiektu, światło i otoczenie. Nic nie da ten materiał jeżeli sam rubin nie będzie miał odpowiedniej budowy. Światło też będzie cholernie ważne - dla podkreślenia kształtu i materiału.
johnmcload Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 aha, używam mental ray w maxie. tu macie fitke - rubin w rekojesci. A i jeszcze jedno. dlaczego na zdjeciu widac w odbiciu (materiał cooper z archdesign) takie kwadraty? jesli to jest cien to jestem w szoku bo mam w oswietleniu 3 free light z targetem i wylaczylem cienie.
johnmcload Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 tutaj cos takiego zrobilem, ale dalekie to do idealu. na fotce moj render jest po srodku, a po prawo prawdziwy rubin. uzylem freelight(z targetem) ustawione bezposrednio nad modelem. material to glass solid geometry z arch and design. gdzie ustawienia to diffuse czerwony kolor i oba param. na maxa. reflection to samo ale bialy kolor. refraction jak w pierwszym. IOR na 1,6 i do refraction mape dalem falloff.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się