Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musiałbyś jeszcze napisać w jakim silniku chcesz to policzyć. Ale na moje oko do budowy rubinu można wyjść z grubego szkła, absorbującego dość mocno światlo. Spróbuj.

Napisano

Tylko pamiętaj, jak ważna jest budowa obiektu, światło i otoczenie. Nic nie da ten materiał jeżeli sam rubin nie będzie miał odpowiedniej budowy. Światło też będzie cholernie ważne - dla podkreślenia kształtu i materiału.

Napisano

aha, używam mental ray w maxie. tu macie fitke - rubin w rekojesci.

A i jeszcze jedno. dlaczego na zdjeciu widac w odbiciu (materiał cooper z archdesign) takie kwadraty? jesli to jest cien to jestem w szoku bo mam w oswietleniu 3 free light z targetem i wylaczylem cienie.

 

f6ri0wi4x8wy.jpg

Napisano

tutaj cos takiego zrobilem, ale dalekie to do idealu. na fotce moj render jest po srodku, a po prawo prawdziwy rubin. uzylem freelight(z targetem) ustawione bezposrednio nad modelem. material to glass solid geometry z arch and design. gdzie ustawienia to diffuse czerwony kolor i oba param. na maxa. reflection to samo ale bialy kolor. refraction jak w pierwszym. IOR na 1,6 i do refraction mape dalem falloff.

 

8n2pgqsaaq9q.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności