Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć .

Mam taki problem wynikający tradycyjnie z mojej niewiedzy .

Dostałem model wielkiego młyna ze Sketch Up'a i chciałbym zrobić ładne wizualizacje jego .

Problem pojawił się w momencie oteksturowywania ponieważ sam dach posiada tych dachówek mnóstwo i nawet jak wziąłem UVW Map'a to było ok , ale brzydko wyglądają powtarzające się dachówki czy cegiełki .

I teraz mam pytanie :

- jak mogę może zapętlić ten materiał , żeby wyglądało to w miarę dobrze ? Czy zrobić odrazu w PS'ie jakąś wielką teksturę , czy jakoś inny maping dać ? http://zabytki.ocalicodzapomnienia.eu/galeria/2598.jpg - to jest mniej więcej jak to miałoby wyglądać - tzn o ten budynek mi chodzi . Nigdy nie robiłem tak wielkich obiektów i tego problemu nie miałem , a tutaj niestety coś wczoraj próbowałem i nie wychodziło . Nie wiem czy to materiał jakiś powinienem specjalny zrobić ?

Znając życie jest tu już podobny wątek , ale też nie mam za wiele czasu , żeby to zrobić .

 

 

Dziękuję za pomoc i wybaczcie za pytanie jeżeli nie na miejscu .

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A dlaczegoz to nie masz za wiele czasu by to zrobic?

Mapowanie nie ma tu nic do rzeczy, texture robisz w ps, markujesz zapętlenia innymi dachowkami by bylo zroznicowanie, i tyle w temacie.

Napisano
  • Autor

Z czasem jest tak ,że pomagam dla znajomej coś wykrzesać z tego projektu .

Ale ok - zrobię teksturę dużą w PS'ie i nałożę .

Myślałem przy okazji nauczyć się może na tym Unwrapowania , bo nigdy tego nie robiłem , a może przydatne by było przy tym obiekcie .

Napisano

Jak najbardziej, ucz sie ucz. UVMap i Unwrap to podstawa do tego, by textury bitmapowe byly odpowiednio rozlozone w zasadzie na kazdym modelu.

Napisano
  • Autor

jasne , już zabieram się za przeglądanie tutoriali i po pracy wieczorem lecę z koksem . Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.