Skocz do zawartości

Oteksturowanie Wielkiego Młynu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć .

Mam taki problem wynikający tradycyjnie z mojej niewiedzy .

Dostałem model wielkiego młyna ze Sketch Up'a i chciałbym zrobić ładne wizualizacje jego .

Problem pojawił się w momencie oteksturowywania ponieważ sam dach posiada tych dachówek mnóstwo i nawet jak wziąłem UVW Map'a to było ok , ale brzydko wyglądają powtarzające się dachówki czy cegiełki .

I teraz mam pytanie :

- jak mogę może zapętlić ten materiał , żeby wyglądało to w miarę dobrze ? Czy zrobić odrazu w PS'ie jakąś wielką teksturę , czy jakoś inny maping dać ? http://zabytki.ocalicodzapomnienia.eu/galeria/2598.jpg - to jest mniej więcej jak to miałoby wyglądać - tzn o ten budynek mi chodzi . Nigdy nie robiłem tak wielkich obiektów i tego problemu nie miałem , a tutaj niestety coś wczoraj próbowałem i nie wychodziło . Nie wiem czy to materiał jakiś powinienem specjalny zrobić ?

Znając życie jest tu już podobny wątek , ale też nie mam za wiele czasu , żeby to zrobić .

 

 

Dziękuję za pomoc i wybaczcie za pytanie jeżeli nie na miejscu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Z czasem jest tak ,że pomagam dla znajomej coś wykrzesać z tego projektu .

Ale ok - zrobię teksturę dużą w PS'ie i nałożę .

Myślałem przy okazji nauczyć się może na tym Unwrapowania , bo nigdy tego nie robiłem , a może przydatne by było przy tym obiekcie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności