Napisano 13 Maj 201312 l Za艂贸偶my, ze otrzyma艂em zrigowany model i musz臋 go teraz zmapowa膰, ca艂y na jednej UV. Model podzielony jest na wiele cz臋艣ci, ka偶da jest w hierarchii i jest odpowiednio nazwana wi臋c 艂膮czenie wszystkiego w jeden obiekt odpada bo bym musia艂 od nowa nazywa膰, ustawia膰 pivoty, linkowa膰 itd. Jest jaki艣 spos贸b, aby 艂atwo to wszystko umie艣ci膰 na jednej UV? Gdy model sk艂ada si臋 z kilku cz臋艣ci to nie ma du偶ego problemu, ustawiam jedn膮 cz臋艣膰, renderuje UV template, wrzucam jako t艂o przy rigowaniu nast臋pnej cz臋艣ci itd. ale jak mam du偶o obiekt贸w to nie jest to zbyt wygodne.
Napisano 13 Maj 201312 l Cze艣膰. 聽 Po prostu zaznacz sobie wszystkie te obiekty, (ew. zapisz sobie zaznaczenie dla wygody, 偶eby艣 potem nie pomin膮艂 偶adnego z obiekt贸w przy nak艂adaniu materia艂u) i na wszystkie zaznaczone obiekty daj unwrapa. Wszystkie obiekty b臋dziesz m贸g艂 zmapowa膰 na jednej uva艂ce, bez niszczenia 偶adych link贸w, hierarchii ani niczego takiego - normalnie potem klikasz sobie na ka偶dy obiekt i ka偶dy ma sw贸j modyfikator unwrap. Ale maj膮c zaznaczone wszystkie obiekty roz艂贸偶 siateczk臋, ew. wyrenderuj siateczk臋 uv i po stworzeniu tekstury na艂贸偶 materia艂 na ca艂e zapisane wcze艣niej zaznaczenie - b臋dzie idealnie. 聽 Pozdrawiam!
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto