Napisano 14 Maj 201311 l Witam, Pracuje aktualnie nad gra - jest to top-down shooter z elementami przygodowki. Uzylem w nim stylu low-poly ktory wpadl mi ostatnio w oko i chcialem cos w nim stworzyc. Akurat swietnie pasowal do gry wiec poszlismy z nim. Patrzac na to w obecnym stanie mam troche wrazenie ze nasza postac, choc kanciasta, jakos do konca nie pasuje. Siegam po wasza rade. Co sadzicie? - - - Połączono posty - - - Jeszcze dolaczam przyblizenie biegu przez las i przyblizenie postaci
Napisano 14 Maj 201311 l Jak by to było na telefon to chętnie bym zagrał :) mnie się styl podoba ,a czy postać pasuje to ciężko wyczuć ,zależy kim on jest i co tam robi ;)
Napisano 14 Maj 201311 l Hej. Pomysł oraz inicjatywa - bardzo fajna. Wydaje mi się, że styl powinien być podyktowany przez treść / temat gry nie odwrotnie (chyba, że celowo stosujemy pewien kontrast). Jak patrzę na sekwencję biegu przez las to bardziej oczekiwał bym tam pociesznego stworka lub kreskówkowego bohatera... mam nadzieję, że wiesz co mam na myśli (to takie osobiste odczucie). Trzymam kciuki i życzę powodzenia. Btw. na jakim silniku pracujecie BGE czy jakimś zewnętrznym ? Edytowane 14 Maj 201311 l przez kolaborant
Napisano 14 Maj 201311 l pomysl fajny wykonanie fajne, brakuje stylu ktory to powiąże ze sobą. Takie cieniowanie i poligony mi pasują.
Napisano 14 Maj 201311 l Przypomina czasy pierwszej generacji playstation i akceleratorów na blaszaki, prerenderowane intra, i początki trójwymiarowej rozgrywki. Piękne czasy, mam do nich sentyment. Gierka ma trochę z Fade to Black, jeśli wiesz co mam na myśli, a jeśli nie to masz w niej kopalnię pomysłów, chociaż wątpię że taka konwencja w dzisiejszych czasach narodziłby się samoistnie :) Kibicuję.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto