daro256 Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Mam nadzieję, że można wstawiać tutaj linki :) W tej animacji, cząsteczki są ograniczone geometrią. Do tego są wrażliwe na ruch ślimaka w rurze. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak osiągnąć taki efekt ? Czy muszę do tego używać reactora ? Z góry dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juzwa Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 ToolBox #2 albo #3 (http://www.orbaz.com) w maxie 2014 zrobisz juz to na czystko, bo zostalo zaimplementowane Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Tak jak kolega napisal wyzej - ToolBox #2/mparticles, lub massfx/reactor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daro256 Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 Dzięki za odpowiedzi. ToolBox #2 - genialna sprawa. Widzę, że ten system korzysta z PhysX nvidii. Jeżeli mam radeona (hd 5850), to będzie działać ? Na stronie producenta nie widzę żadnej wzmianki o sprzęcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 dzialac bedzie bo sie w 3d studio physX liczy sie na procesorze, w wiekszosci wypadkow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Uncle - A guzik prawda ze na procesorze:) Sprawdzalem swego czasu toolboxa na karcie ze wspomaganiem i bez. Na tej bez, symulacja liczyla sie mega mega wolno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now