daro256 Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Mam nadzieję, że można wstawiać tutaj linki :) W tej animacji, cząsteczki są ograniczone geometrią. Do tego są wrażliwe na ruch ślimaka w rurze. Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak osiągnąć taki efekt ? Czy muszę do tego używać reactora ? Z góry dzięki za pomoc.
Juzwa Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 ToolBox #2 albo #3 (http://www.orbaz.com) w maxie 2014 zrobisz juz to na czystko, bo zostalo zaimplementowane
Traitor Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Tak jak kolega napisal wyzej - ToolBox #2/mparticles, lub massfx/reactor.
daro256 Napisano 24 Maj 2013 Autor Napisano 24 Maj 2013 Dzięki za odpowiedzi. ToolBox #2 - genialna sprawa. Widzę, że ten system korzysta z PhysX nvidii. Jeżeli mam radeona (hd 5850), to będzie działać ? Na stronie producenta nie widzę żadnej wzmianki o sprzęcie.
uncle Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 dzialac bedzie bo sie w 3d studio physX liczy sie na procesorze, w wiekszosci wypadkow
Traitor Napisano 24 Maj 2013 Napisano 24 Maj 2013 Uncle - A guzik prawda ze na procesorze:) Sprawdzalem swego czasu toolboxa na karcie ze wspomaganiem i bez. Na tej bez, symulacja liczyla sie mega mega wolno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się