bobsonrobson Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 Witam, pierwsze pytanie to jak mam usunąć te odbicie świata na podłodze ? Kolejna sprawa to bardziej realistyczne ściany, tutaj użyłem standardowego materiału vrey w diffiuse wybrałem efekt noise i tam zmieszałem 2 kolory. W 3ds Max pracuje dopiero 6 tygodni i dalej chcę się uczyć. Pozdrawiam. http://s1331.photobucket.com/user/Bobson_Robson/media/pokoik24_zps297bb811.jpg.html?sort=3&o=0 LINK DO FOTY
voyas Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 Wymiataczem nie jestem ale może moje uwagi na coś sie przydadzą Ogólnie zanim przystąpisz do męczenia się z materiałami to proponowałbym posprawdzać skalę poszczególnych obiektów. Biurko jest trochę za małe, parapet trochę nisko(choć może tak ma być)regał w stosunku do stołu bilardowego też jakoś mizernie wygląda. Co do odbić to może kolor w reflect masz ustawiony za jasny...kieruj sie zasadą że czarny to brak odbić a biały to lustro. a cała skala szarości decyduje o intensywności odbić-chociaż bez ustawień materiału trudno stwierdzić co jest nie tak. Cegła jest trochę za duża. dodaj do materiału też bumpa do tej cegły. Jeszcze co do posadzki ta bitmapka jest nieładnie rozciągnięta. w rzeczywistości nie zrobiłbyś takiej posadzki, musiałaby składać się z jakiś desek a u Ciebie jest jedna płyta. No i materiał na stole bilardowym nie jest zapętlony. widać szwy między powielanymi mapkami.należałoby mapkę poprawić w PS'ie Pozdrawiam
Dynamico Napisano 27 Maj 2013 Napisano 27 Maj 2013 Odznacz w opcjach światła opcję affect reflection. Dla takiego światła (masz chyba vraylight plane pod sufitem) zaznacz opcję invisible.
bobsonrobson Napisano 27 Maj 2013 Autor Napisano 27 Maj 2013 Zgadza się vraylight plan wisi pod sufitem i jest zaznaczone invisible ale to 2 właśnie odznaczam.
outside Napisano 6 Czerwiec 2013 Napisano 6 Czerwiec 2013 Światło - mam wrażenie że dałeś plane na całym suficie przez co cienie są nienaturalne Tekstury - Podłoga to drewno rozciągnięte na które nałożona jest szyba - czyli takiego czegoś nie ma. Jeśli kładziesz podłogę drewnianą to albo jest z dechy z paneli lub płytki o strukturze drewna. Tak czy owak zawsze musisz pokazać podział paneli itp. Zmień też połysk bo ten jest za mocny - powinien być łagodniejszy i bardziej rozmyty. Drewno na meblach to albo drewno lite albo fornirowane tak czy owak też powinien być delikatny połysk. Tło za oknem kompletnie nie pasi. Modeling - stół do bilarda jest fatalny. Wizualizacja zawsze lepiej wygląda gdy bedzie w modelach wiecej szczegółów.
Biolo_idiota Napisano 7 Czerwiec 2013 Napisano 7 Czerwiec 2013 Zupełnie nie trzymasz skali, a modele są dosyć biedne. Ustal system metryczny w Twojej scenie i trzymaj się wymiarów zestawu który modelujesz, albo standardów dla siedzisk biurek etc. Materiały i światło to inna sprawa, ale najpierw porządne modelowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się