Skocz do zawartości

Renderowanie +/- mesh smooth


bobsonrobson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dla niektórych z was to będzie banalne pytanie ale jestem świeżak. Mianowicie chodzi o to czy jak np. stworze zwykły prostokąt który ma mieć zaokrąglone krawędzie i czy teraz lepiej użyć do tego opcji chamfer czy mesh smooth, jaki mają wpływ na render na czas renderu te opcję co się bardziej opłaca. Dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Kolego. W prostokącie to można co najwyżej zaokrąglić wierzchołki ;-)

A jeżeli masz na myśli prostopadłościan lub jego szczególną formą, sześcian, to do zaokrąglenia krawędzi wystarczy chamfer. Trzeba potem jedynie zadbać o odpowiednie przypisanie grup wygładzania. Jeżeli obiekt nie będzie pokazywany w dużym zbliżeniu to można to pominąć. Wybór pomiędzy jednym a drugim rozwiązaniem nie ma w większości przypadków widocznego wpływu na czas renderu (chamferem tez da się zrobić bardzo gęstą siatkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności