Julo Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 Hej, witam ludzie :), mam wielką prośbe. Jestem baaardzo poczonkującym uzytkownikem mudboxa, chcialbym troszke dorobic szczegułów moim kolumną w mudboxie i puzniej przeniesc to jako normal mapke zpowrotem do 3dsmaxa , ale niemoge nic zrobic dopuki niedodam new subdivision level. Niebyło by z tym problemu gdyby nie zniekształcało to kolumn za bardzo. Pytanie brzmi: czy jest mozliwość dodania new subdivision level bez zmiany kształtu kolumn? albo czy istnieje jakis inny myk zeby dodac wiencej poligonów bez zmiany kształtu mojej geometri? Dodaje screenshota mych nieszczęsnych kolumn Z góry bardzo dzienkuje za odpowieć ....i sory za mą gramatyke :) [ATTACH=CONFIG]90667[/ATTACH]
Kramon Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 W blenderze po prostu dodajesz subdivision bez wygładzania. Albo dajesz z wygładzaniem ale na krawędziach dajesz edge crease albo dodajesz loopy.
Julo Napisano 31 Maj 2013 Autor Napisano 31 Maj 2013 DZIENKI LUDZIE :), to był muj pierwszy post na tym forum, i odrazu tak szybko ktos mi odpisal, ŁAŁ. Kramon, dzienki za pomoc ale blendera wogule nie ogarniałem jeszcze ale dzienki za chęci :) Mafida, jestes WIELKA dzienki postokroć niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :D , ze to takie proste było heh DZIENKI WIELKIE JESZCZE RAZ , 3MAJCIE SIE POZDRO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się