Napisano 31 Maj 201311 l Hej, witam ludzie :), mam wielką prośbe. Jestem baaardzo poczonkującym uzytkownikem mudboxa, chcialbym troszke dorobic szczegułów moim kolumną w mudboxie i puzniej przeniesc to jako normal mapke zpowrotem do 3dsmaxa , ale niemoge nic zrobic dopuki niedodam new subdivision level. Niebyło by z tym problemu gdyby nie zniekształcało to kolumn za bardzo. Pytanie brzmi: czy jest mozliwość dodania new subdivision level bez zmiany kształtu kolumn? albo czy istnieje jakis inny myk zeby dodac wiencej poligonów bez zmiany kształtu mojej geometri? Dodaje screenshota mych nieszczęsnych kolumn Z góry bardzo dzienkuje za odpowieć ....i sory za mą gramatyke :) [ATTACH=CONFIG]90667[/ATTACH]
Napisano 31 Maj 201311 l W blenderze po prostu dodajesz subdivision bez wygładzania. Albo dajesz z wygładzaniem ale na krawędziach dajesz edge crease albo dodajesz loopy.
Napisano 31 Maj 201311 l Autor DZIENKI LUDZIE :), to był muj pierwszy post na tym forum, i odrazu tak szybko ktos mi odpisal, ŁAŁ. Kramon, dzienki za pomoc ale blendera wogule nie ogarniałem jeszcze ale dzienki za chęci :) Mafida, jestes WIELKA dzienki postokroć niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :D , ze to takie proste było heh DZIENKI WIELKIE JESZCZE RAZ , 3MAJCIE SIE POZDRO
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto