Skocz do zawartości

new subdivision level zabardzo zniekształca geometrie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej, witam ludzie :), mam wielką prośbe.

Jestem baaardzo poczonkującym uzytkownikem mudboxa, chcialbym troszke dorobic szczegułów moim kolumną w mudboxie i puzniej przeniesc to jako normal mapke zpowrotem do 3dsmaxa , ale niemoge nic zrobic dopuki niedodam new subdivision level. Niebyło by z tym problemu gdyby nie zniekształcało to kolumn za bardzo.

Pytanie brzmi: czy jest mozliwość dodania new subdivision level bez zmiany kształtu kolumn? albo czy istnieje jakis inny myk zeby dodac wiencej poligonów bez zmiany kształtu mojej geometri?

Dodaje screenshota mych nieszczęsnych kolumn

Z góry bardzo dzienkuje za odpowieć ....i sory za mą gramatyke

 

  • :)
     
     

[ATTACH=CONFIG]90667[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W blenderze po prostu dodajesz subdivision bez wygładzania. Albo dajesz z wygładzaniem ale na krawędziach dajesz edge crease albo dodajesz loopy.

Napisano

DZIENKI LUDZIE :), to był muj pierwszy post na tym forum, i odrazu tak szybko ktos mi odpisal, ŁAŁ.

Kramon, dzienki za pomoc ale blendera wogule nie ogarniałem jeszcze ale dzienki za chęci :)

Mafida, jestes WIELKA dzienki postokroć niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :D , ze to takie proste było heh

DZIENKI WIELKIE JESZCZE RAZ , 3MAJCIE SIE POZDRO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności