Jump to content
Sign in to follow this  
Julo

new subdivision level zabardzo zniekształca geometrie

Recommended Posts

Hej, witam ludzie :), mam wielką prośbe.

Jestem baaardzo poczonkującym uzytkownikem mudboxa, chcialbym troszke dorobic szczegułów moim kolumną w mudboxie i puzniej przeniesc to jako normal mapke zpowrotem do 3dsmaxa , ale niemoge nic zrobic dopuki niedodam new subdivision level. Niebyło by z tym problemu gdyby nie zniekształcało to kolumn za bardzo.

Pytanie brzmi: czy jest mozliwość dodania new subdivision level bez zmiany kształtu kolumn? albo czy istnieje jakis inny myk zeby dodac wiencej poligonów bez zmiany kształtu mojej geometri?

Dodaje screenshota mych nieszczęsnych kolumn

Z góry bardzo dzienkuje za odpowieć ....i sory za mą gramatyke

 

  • :)
     
     

[ATTACH=CONFIG]90667[/ATTACH]

Share this post


Link to post
Share on other sites

W blenderze po prostu dodajesz subdivision bez wygładzania. Albo dajesz z wygładzaniem ale na krawędziach dajesz edge crease albo dodajesz loopy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DZIENKI LUDZIE :), to był muj pierwszy post na tym forum, i odrazu tak szybko ktos mi odpisal, ŁAŁ.

Kramon, dzienki za pomoc ale blendera wogule nie ogarniałem jeszcze ale dzienki za chęci :)

Mafida, jestes WIELKA dzienki postokroć niech ci bozia w dzieciach wynagrodzi :D , ze to takie proste było heh

DZIENKI WIELKIE JESZCZE RAZ , 3MAJCIE SIE POZDRO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy