Kasperski Napisano 2 Czerwiec 2013 Napisano 2 Czerwiec 2013 (edytowane) Oprogramowanie: Blender Silnik graficzny: Cycles (400 samples, ~3h - jedno ujęcie) Ujęcie 1/4: Ujęcie 2/4: jutro wstawię po nocnym renderingu Ujęcie 3/4: -||- Ujęcie 4/4: -||- Proszę o porady które mógłbym zastosować w przyszłych wizualizacjach... Edytowane 2 Czerwiec 2013 przez Kasperski
skalpel3d Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 Nie znam blendera ale podejrzewam że masz w kamerze opcje związaną z horyzontem, wywal to tło bo teraz wygląda jak by dom walił się w dół a dwa nie ma w ogóle głębi obrazu jak stosujesz jakieś tła to dobieraj je kolorystycznie zgodnie z tym co masz na pierwszym planie lub tez barwy zieleni zgodnie z otoczeniem i porą roku na nim panującą. Kolorystykę stolarki okien bym zmienił dał jakąś kontrastującą albo o ze dwa trzy tony ciemniejszą bo teraz ci niknie szczególnie na ścianie bocznej to widać. Troszkę tu pusto przed domem dodaj jakiś pojazd nie koniecznie auto :), jakieś lampki zewnętrzne by się przydały tak na domu jak i w otoczeniu bo te co masz przy drzwiach to praktycznie nikną
voyas Napisano 7 Czerwiec 2013 Napisano 7 Czerwiec 2013 i zdejmij trochę saturacji z tej zieleni bo w oczy kole...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się