Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej!

 

Mam problem z uzyskaniem jednego materiału w V-ray 1.5, max 2009.

Jest to wysoko refleksyjna płytka, która odbija otoczenie nadając mu perłowy poblask.

Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakie ustawienia zrobić?

Na razie próbuję działać na falloff mapach, ale rezultat nie zadowala mnie w pełni....

 

Link do materiału poniżej:

http://www.cor.cc/proyectos.php?p=34&l=2&o=2

 

Z góry dzięki za pomoc!

ps. Tam jest dość dużo zdjęć, bo ten materiał się zachowuje w różny sposób w zależności od kąta padania promieni słonecznych.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrobiłem w blendmtl 3 rozbicia na czerwień, zieleń, niebieski, plus biała powłoka z bumpem odpowiadającym płytki

 

problem mam z ustawieniem anisotropy, tak aby obijała tak jak lecą płytki, osobno

 

<a href=image.jpg' alt='image.jpg'>

Napisano

ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane.

Napisano
ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane.

Faktycznie, modelowanie płytek to zdecydowanie lepszy pomysł niż bump.

 

sheldon-sarcasm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności