reyman Napisano 2 Czerwiec 2013 Share Napisano 2 Czerwiec 2013 Hej! Mam problem z uzyskaniem jednego materiału w V-ray 1.5, max 2009. Jest to wysoko refleksyjna płytka, która odbija otoczenie nadając mu perłowy poblask. Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakie ustawienia zrobić? Na razie próbuję działać na falloff mapach, ale rezultat nie zadowala mnie w pełni.... Link do materiału poniżej: http://www.cor.cc/proyectos.php?p=34&l=2&o=2 Z góry dzięki za pomoc! ps. Tam jest dość dużo zdjęć, bo ten materiał się zachowuje w różny sposób w zależności od kąta padania promieni słonecznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 2 Czerwiec 2013 Share Napisano 2 Czerwiec 2013 Tutaj trzeba Blendmtl i kilka fallofów, pobawić się z anastropy w materiałach do blendu i masz zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
reyman Napisano 3 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2013 Zrobiłem w blendmtl 3 rozbicia na czerwień, zieleń, niebieski, plus biała powłoka z bumpem odpowiadającym płytki problem mam z ustawieniem anisotropy, tak aby obijała tak jak lecą płytki, osobno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 3 Czerwiec 2013 Share Napisano 3 Czerwiec 2013 Nie jest to 100% tego co widać na refkach ale jakiś punk wyjścia może być: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 3 Czerwiec 2013 Share Napisano 3 Czerwiec 2013 ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 3 Czerwiec 2013 Share Napisano 3 Czerwiec 2013 Nie wiem czemu mówisz o szkle, przecież z informacji na stronie wynika że to są płytki na bazie porcelany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 3 Czerwiec 2013 Share Napisano 3 Czerwiec 2013 ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane. Faktycznie, modelowanie płytek to zdecydowanie lepszy pomysł niż bump. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się