Napisano 2 Czerwiec 201311 l Hej! Mam problem z uzyskaniem jednego materiału w V-ray 1.5, max 2009. Jest to wysoko refleksyjna płytka, która odbija otoczenie nadając mu perłowy poblask. Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakie ustawienia zrobić? Na razie próbuję działać na falloff mapach, ale rezultat nie zadowala mnie w pełni.... Link do materiału poniżej: http://www.cor.cc/proyectos.php?p=34&l=2&o=2 Z góry dzięki za pomoc! ps. Tam jest dość dużo zdjęć, bo ten materiał się zachowuje w różny sposób w zależności od kąta padania promieni słonecznych.
Napisano 2 Czerwiec 201311 l Tutaj trzeba Blendmtl i kilka fallofów, pobawić się z anastropy w materiałach do blendu i masz zrobione.
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Autor Zrobiłem w blendmtl 3 rozbicia na czerwień, zieleń, niebieski, plus biała powłoka z bumpem odpowiadającym płytki problem mam z ustawieniem anisotropy, tak aby obijała tak jak lecą płytki, osobno
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Nie jest to 100% tego co widać na refkach ale jakiś punk wyjścia może być:
Napisano 3 Czerwiec 201311 l ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane.
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Nie wiem czemu mówisz o szkle, przecież z informacji na stronie wynika że to są płytki na bazie porcelany.
Napisano 3 Czerwiec 201311 l Kramon napisał: ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane. Faktycznie, modelowanie płytek to zdecydowanie lepszy pomysł niż bump.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto