Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

 

Mam problem z uzyskaniem jednego materiału w V-ray 1.5, max 2009.

Jest to wysoko refleksyjna płytka, która odbija otoczenie nadając mu perłowy poblask.

Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić jakie ustawienia zrobić?

Na razie próbuję działać na falloff mapach, ale rezultat nie zadowala mnie w pełni....

 

Link do materiału poniżej:

http://www.cor.cc/proyectos.php?p=34&l=2&o=2

 

Z góry dzięki za pomoc!

ps. Tam jest dość dużo zdjęć, bo ten materiał się zachowuje w różny sposób w zależności od kąta padania promieni słonecznych.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Zrobiłem w blendmtl 3 rozbicia na czerwień, zieleń, niebieski, plus biała powłoka z bumpem odpowiadającym płytki

 

problem mam z ustawieniem anisotropy, tak aby obijała tak jak lecą płytki, osobno

 

<a href=image.jpg' alt='image.jpg'>

Napisano

ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane.

Napisano

Nie wiem czemu mówisz o szkle, przecież z informacji na stronie wynika że to są płytki na bazie porcelany.

 

Cor_016_Casa_Musica_Music_House_Alguena_52.jpg

Napisano
  Kramon napisał:
ale ty użyłeś tekstury. ja bym zrobił to normalnie na zasadzie szkła i IRQ. ale to wymaga wymodelowania tych płytek a nie bump mapy na plane.

Faktycznie, modelowanie płytek to zdecydowanie lepszy pomysł niż bump.

 

sheldon-sarcasm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności