W Art Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 Cześć . No więc - dalej męczę jeden z bardziej jak dla mnie skomplikowanych projektów i zwracam się z pytaniem , bo nie wiem który element jest za to odpowiedzialny : - dlaczego zrobiło mi się takie ziarno ? Które ustawienia zmienić , żeby tak źle nie było , a też nie zabiło kompa przy reenderze . Na chwilę obecną przy rozdzielczosci 2000X1400 około czas to 60-70 min . Poniżej reender + ustawienia . Dodam , że każde źródło światła ma subdivision ponad 30 [/img]
Orangegraphics Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 Ziarno ci się bierze nie z samplowania świateł ale z Image Samplera, zmień Fixed na adaptive DMC albo Adaptive subdivision, poczytaj o różnicach tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/render_params_imagesampler.htm Spróbuj zmniejszyć też Ambient Occlusion z 0,7 ( bardzo dużo) na jakies 0,1-0,3 bo z takim mocnym AO wyjdzie ci render jakby wszędzie grzyb był na scianach
skalpel3d Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 Wywal ambient occlusion ten przez vraya oferowany albo skorzystaj z dostepnego darmowego pluginu do tego http://www.creativecrash.com/3dsmax/downloads/scripts-plugins/rendering/other-renderers/c/vray-ambient-occlusion albo w render element wykorzystaj vrayextratex z mapa dirt potem w photoshopie to ładnie złożysz . Co do samego szumy to na pewno jedna z przyczyn są dosyć niskie parametry vray DMC samplera noise treshold do końcowych renderów daje sie na 0,005 lub nawet na 0,001( niestety to wydłuża render) a takto to co przedmówca powiedział usuń fixed :)
mirach Napisano 3 Czerwiec 2013 Napisano 3 Czerwiec 2013 warto jeszcze powiedziec ze IRR jest na Very Low
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się