Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich, :)

 

 

 

 

A więc zakładam teczkę !, zawsze tylko przeglądam forum i nigdy nic nie wystawiam. Nadszedł ten czas ze trzeba pokazać co sie robi w wolnym czasie by inni mogli sie wypowiedziec/doradzic. Pozatym chciałbym się także przełamać i zacząć słuchać co inni myślą o moich pracach/portfolio.

 

 

Walcie śmialo co wam sie nie podoba lub podoba każdy feedback sie liczy. Chciałbym polepszyć swoje portfolio jednak cieżko mi samemu ocenic czego w nim brakuje (High poly modeli ? bron ? pojazd? Scena z roslinnoscia moze ?)

 

moje portfolio to: pmargacz.com jeżeli macie jakieś komentarze do innych pracy walcie śmiało !!

 

 

Poniżej są moje dotychczasowe prace (environments) które zrobiłem w wolnym czasie. Co jakis czas będe dodawał wiecej rzeczy.

 

Chciałem dodać jeszcze że wszystkie "environments" sa renderowane w UDK

 

 

 

1.jpg

 

 

2.jpg

 

 

3.jpg

 

 

 

 

 

 

OSTATNI UPDATE:

 

Industrial_street_v0.95.jpg

 

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]90725[/ATTACH]

Edytowane przez pmargacz

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 3,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w sumie jakbyś shadery domęczył czy może paletę i kilka detali, to na pewno byłoby o klasę wyżej. Bardzo dobre entrée, powodzenia.

Napisano

Hej, witamy w dziale.

Bardzo fajne prace, zwlaszcza pierwsze dwie. Dobrze sie wszystko sklada w calosc. Te sceny sa jednolite. Ladnie zbalansowane tekstury.

Tak jak olaf pisze, jakbys popracowal na shaderami, jakies odbicia to bylo lepiej, szczegolnie sie to rzuca w korytarzu sci-fi. Jedno co mnie razi i to jest wszedzie widoczne, to ze wszystko jest jakos splaszczone. Drzwi prawie tak szerokie jak wysokie, niskie sufity, za grube latarnie, rynny, hydrant, studzienka zajmuje Ci pol pasa.

Napisano
  • Autor

@olaf - w sumie masz racje odnośnie detali, pododaje kable, znaki drogowe i może cos jeszcze wymyśle, zastanawiam sie nad jakas roślinnością. Może jakieś drzewa na chodniku ?

 

@plutko - heh jak zaczełeś mi wytykać te rzeczy(Drzwi, studzienka itd) to w sumie teraz to widze :) Dzięki !

 

Popracuje nad tymi scenami troszkę i postaram się zrobic maly/duży update po weekendzie. Myslę ze najwiecej pracy włożę w scene z ulicą.

Edytowane przez pmargacz

Napisano

Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach?

Napisano
  • Autor
Bardzo ładne kolorki i materiały. Ale skalę obiektów to Ty przemyśl może od początku - może po prostu staraj się opierać na prawdziwych wymiarach?

 

 

Dzięki za feedback, odnośnie skali to coś konkretnego ? czy ogólnie wszystko we wszystkich scenach ? Narazie co zauważyłem to co plutko napisał (Grube latarnie, hydrant, studzienka, drzwi) w scene z ulicą. Może mały "paintover" ? Dzięki jeszcze raz !

Napisano

Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;).

Napisano
  • Autor
Najlepiej sprawdź wymiary w rzeczywistości - jak wysoka jest latarnia, jakie są wymiary drzwi i tak dalej. Potem po prostu miej to na uwadze podczas modelowania (po coś masz tę siatkę w viewporcie) ;).

 

No super dzięki :), mógłbyś moze wskazać które obiekty wg ciebie maja złą skale ?

Napisano
  • Autor
Generalnie wszystko wygląda jak dla krasnoludków - niskie i szerokie. :P

 

Heh no dobra :), troszkę pozmieniałem dla porównania skali dodałem obiekty z silnika. W każdym razie dorzucam screena więc walcie ! dla mnie teraz chodnik wydaje się być za wysoki ale wolę najpierw dowiedzieć się co wy myślicie.

 

 

Skala_2.jpg

Skala_1.jpg

Edytowane przez pmargacz

Napisano

a może spróbuj z gry powyciągać obiekty i przyjrzeć się ich skali? Ja próbowałem z różnych wyciągać, chyba z GTA coś wyciągałem, ale już nie pamiętam.

Napisano
  • Autor

Mały update... powiększyłem latarnie, dodałem pare elementów, poprawiłem skalę drzwi oraz poprawiłem chodniki... planuję dodać jeszcze troche trawy/zieleni pomiędzy chodnik a ulice/budynki a chodnik, zastanawiam sie nad rozbitym szkłem i może butelkami/puszkami no i ewentualne poprawki nanieść :)

 

Skala_3.jpg

Napisano

Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :)

Napisano
  • Autor
Budynki nadal wydają się spłaszczone (hydrant też). Latarnie i ulica wygląda teraz o niebo lepiej. :)

 

Dzięki, Zastanawiam się jak najlepiej naprawić to (spłaszczone budynki), czy lepiej zacząć modularne części budynku od początku, czy poprawić to na texturze i poszczególnych elementach (wydaje mi sie ze okna najbardziej ukazują to spłaszczenie) ?

Napisano
  • Autor

Postanowiłem się skupić na scenie nocnej i jak uznam ją za skończoną to zaczne robić dzień.

 

Kolejny update,

 

Industrial_street_v0.95.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.